آغاز بیمه رایگان مادران روستایی واجد شرایط در گیلان

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان گیلان از آغاز ثبت نام بیمه رایگان مادران غیر شاغل مناطق روستایی و عشایری خبر داد و گفت: مشمولین این طرح می توانند برای پیش ثبت نام به سایت صندوق و یا کارگزاری ها مراجعه کنند.

به گزارش ایده رسانه گیلان یزدان شعبانی مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان گیلان امروز در گفت وگو با خبرنگارما از آغاز ثبت نام بیمه رایگان مادران غیر شاغل مناطق روستایی و عشایری خبر داد و اظهار کرد: مرحله نخست ثبت نام بیمه رایگان مادران غیر شاغل دارای سه فرزند و بیشتر ساکن در مناطق روستایی و عشایری در استان گیلان آغازشده و تا 30 فروردین امسال ادامه دارد.

به گفته وی، مادرانی که فرزند سوم و بالاتر آنان بعد از اول فروردین 1396 متولدشده باشد می توانند با مراجعه به سایت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر یا کارگزاران صندوق برای ثبت درخواست خود اقدام کنند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گیلان با اشاره به فرایند تکمیل ثبت نام مادران غیر شاغل روستایی و عشایر مشمول این قانون نیز گفت: فرآیند تکمیل ثبت نام متقاضیان مشمول این قانون پس از اخذ استعلام از سازمان ثبت احوال و تایید استعلام سایر صندوق ها مبنی بر عدم بیمه پردازی و مستمری بگیر بودن متقاضی، نهایی می شود.

شعبانی با بیان اینکه بیمه مادران غیر شاغل مناطق روستایی و عشایری خدمتی ویژه از دولت مردمی سیزدهم است، گفت: اولویت تکمیل ثبت نام مشمولین این طرح با مادرانی است که منطبق بر فراخوان، شرایط لازم را احراز و زودتر نسبت به ثبت نام اقدام کرده باشند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آغاز بیمه رایگان مادران روستایی واجد شرایط در گیلان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آغاز بیمه رایگان مادران روستایی واجد شرایط در گیلان"، کلیک کنید.