آغاز ثبت نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه کتاب تهران از فردا

آغاز ثبت نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه کتاب تهران از فردا

ثبت نام ناشران دیجیتال برای حضور در سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از فردا چهارشنبه 29 فروردین آغاز می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری ایده رسانه، ثبت نام ناشران دیجیتال برای حضور در سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از فردا چهارشنبه 29 فروردین آغاز می شود و ناشران می توانند تا پنجم اردیبهشت با مراجعه به سامانه ketab.ir ثبت نام کنند.

شیوه حضور ناشران دیجیتال در نمایشگاه صرفاً به صورت فیزیکی خواهد بود و ناشرانی که دارای مجوز از مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی را دارا باشند امکان ثبت نام در این نمایشگاه را دارند.

کتاب های منتشرشده ناشران دیجیتال از سال 1399 به بعد در سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران قابل عرضه است و لازم است قبل از ثبت نام نسبت به ثبت آثار در سامانه اقدام شود.

ناشران علاقه مند به ثبت نام و حضور در نمایشگاه کتاب می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 45268 داخلی 107 و 105 و 91006363 داخلی 317 تا 321 تماس بگیرند.

سی وپنجمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 19 تا 29 اردیبهشت (1403) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می شود.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آغاز ثبت نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه کتاب تهران از فردا" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آغاز ثبت نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه کتاب تهران از فردا"، کلیک کنید.