اجتناب از سفر به استان های جنوب شرقی با توجه به هشدار هواشناسی – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری ایده رسانه، سرهنگ احمد شیرانی، با اشاره به اطلاعیه سازمان هواشناسی، اظهار داشت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی، طی روزهای آتی شاهد بارش های قابل توجهی در استان های جنوب شرق کشور (سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان و بوشهر) خواهیم بود.

وی افزود: توصیه ما این است که هموطنان عزیز حتی المقدور از سفرهای غیرضروری در جنوب شرق کشور اجتناب کنند و در صورت ضرورت، حتماً با کسب اطلاع از وضعیت راه ها اقدام به سفر نمایند.

بنا به هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی روز سه شنبه (28 فروردین ماه) استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان، بوشهر، بارش های سنگینی خواهند داشت و برای فردا این بارش ها برای استان های سیستان و بلوچستان هستند که احتمال آب گرفتگی معابر به صورت گسترده، سرریز سدها، انسداد راه ها و احتمال تخریب پل ها و اختلال جدی در سفرهای بین شهری و داخل شهری را در پی دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اجتناب از سفر به استان های جنوب شرقی با توجه به هشدار هواشناسی – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اجتناب از سفر به استان های جنوب شرقی با توجه به هشدار هواشناسی – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.