اخبار تعلیق پرواز های شب گذشته مهرآباد تکذیب شد

اخبار تعلیق پرواز های شب گذشته مهرآباد تکذیب شد

روابط عمومی فرودگاه بین المللی مهرآباد اخبار منتشر شده مبنی بر تعلیق پرواز های چهارشنبه شب این فرودگاه را تکذیب کرد.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری ایده رسانه، روابط عمومی فرودگاه بین المللی مهرآباد با رد اخبار و حواشی منتشر شده درباره تعلیق پرواز های شب گذشته این فرودگاه، اعلام کرد: روز گذشته فعالیت پروازی این فرودگاه به صورت نرمال و مشابه روز های قبل تر انجام شده و تعداد 321 سورتی پرواز در مهرآباد نشست و برخاست داشته اند و قریب به 40 هزار مسافر از این طریق جابجا شده اند.

روابط عمومی فرودگاه مهرآباد همچنین اعلام کرد: در 24 ساعت گذشته تنها شرایط جوی بهاری رخ داده در تهران (وزش باد شدید، رگبار شدید باران و رعد و برق) در دو بازه زمانی ساعت 16 تا 17 روز چهارشنبه و 23:30 تا 00:30 موجب تاخیر در نشست و برخاست هواپیما ها شده است و هر گونه تعلیق یا توقف پروازی به دلایل دیگر تکذیب می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اخبار تعلیق پرواز های شب گذشته مهرآباد تکذیب شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اخبار تعلیق پرواز های شب گذشته مهرآباد تکذیب شد"، کلیک کنید.