افزایش نرخ دلار و یورو در معاملات امروز مرکز مبادله ارز و طلا – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری ایده رسانه، هر اسکناس دلار امروز چهارشنبه (5 اردیبهشت) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با 142 تومان افزایش نسبت به روز گذشته، 44 هزار و 38 تومان داد و ستد شد.

قیمت حواله دلار آمریکا نیز با 142 تومان افزایش نسبت به روز کاری قبل، 41 هزار و 118 تومان معامله شد.

قیمت هر اسکناس یورو با افزایش 352 تومانی به 47 هزار و 88 تومان و حواله آن با افزایش 348 تومانی نسبت به دیروز، 43 هزار و 967 تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری با 39 تومان افزایش قیمت به 11 هزار و 991 تومان رسید و حواله درهم 11 هزار و 196 تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته 39 تومان افزایش داشته است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افزایش نرخ دلار و یورو در معاملات امروز مرکز مبادله ارز و طلا – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افزایش نرخ دلار و یورو در معاملات امروز مرکز مبادله ارز و طلا – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.