بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان

محمدعلی زورآوند در گفت وگو با خبرنگار ایده رسانه اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه های هواشناسی، هوای استان تا اواسط روز جمعه کمی تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد (غالباً ملایم) پیش بینی می شود.

وی افزود: به دنبال این شرایط از عصر جمعه تا دوشنبه هفته آینده به تناوب امواجی کوتاه جو استان را تحت تاثیر گرفته، در بعضی ساعات سبب وزش باد، رگبارهای موقت باران و احتمالاً رعدوبرق در سطح استان می گردند.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: احتمال این بارش ها در نیمه شرقی و نواحی شمالی استان و در ساعتی از بعدازظهر یکشنبه تا ظهر دوشنبه بیشتر به نظر می رسد.

به گفته زورآوند متوسط دمای هوا تا روز شنبه در غالب نقاط با روندی آرام افزایش و در روزهای یکشنبه و دوشنبه کاهش می یابد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.