بازداشت دو کلاهبردار اینترنتی در ماهشهر

آفتاب نیوز :

سرهنگ حجت اله سفیدپوست اظهار کرد: در پی مراجعه فردی به پلیس فتا ماهشهر، با ادعای اینکه توسط شخص یا اشخاصی ناشناس از کیف پول تراست ولت  (Trust wallet) وی به صورت غیر مجاز مبالغی برداشت شده است، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: پس از تشکیل پرونده و انجام تحقیقات و ردیابی مبالغ برداشت شده، مشخص شد که از کیف پول تراست ولت شاکی مبلغ 34 هزار دلار معادل 18 میلیارد ریال و از کیف پول تراست ولت دختر وی نیز مبلغ 28 هزار دلار معادل 15 میلیارد ریال و در مجموع به مبلغ 33 میلیارد ریال به آدرس ناشناس ارسال و از طریق صرافی اقدام به ارسال و دریافت رمز ارز شده است.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان گفت: کارشناسان پلیس فتا ماهشهر با دریافت دستور قضایی و شناسایی متهمان و محل کار آن ها، به محل اعزام و در این خصوص دو نفر را دستگیر کردند.

سرهنگ سفید پوست در پایان خاطر نشان کرد: متهمان پس از دستگیری و در مواجهه با دلایل و مستندات پلیس، به جرم خود اعتراف و انگیزه خود را کسب منافع مالی بیان کردند. 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازداشت دو کلاهبردار اینترنتی در ماهشهر" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازداشت دو کلاهبردار اینترنتی در ماهشهر"، کلیک کنید.