زلزله تایوان؛ تلاش های امدادی همچنان ادامه دارد

یک هفته از وقوع زلزله قدرتمند 3 آوریل در سواحل شرقی تایوان می گذرد و بازسازی مناطق زلزله و بازگشت به شرایط و روال عادی، چالش مهم این کشور است.

به گزارش ایده رسانه، زمین لرزه 7.4 ریشتری چهارشنبه هفته گذشته در ساعت 8 صبح به وقت محلی با کانونی در نزدیکی شهر «هوالین» در ساحل شرقی این کشور روی داد.

در این زلزله مرگ 13 نفر تایید شده است و عملیات جستجو برای یافتن شش نفر که در ناحیه گردشگری دره «تاروکو» و جاهای دیگر مفقود شده اند، همچنان در این مدت ادامه دارد.

این زمین لرزه همچنین به 870 ساختمان آسیب رساند و 75 مورد خسارت به جاده ها و تونل ها در سراسر تایوان وارد کرد.

همچنین شهرداری هوالین می گوید که بیش از 1400 خانه آسیب دیده است. مقامات محلی با مشاوران املاک و سایرین برای تامین مسکن برای افراد آسیب دیده همکاری می کنند. باجه ای نیز برای ثبت درخواست های کمک مالی و یارانه راه اندازی کرده اند.

به گزارش ان اچ کی، برخی از جاده ها هنوز در تنگه تاروکو بازسازی نشده اند، جایی که ریزش کوه و رانش زمین اتفاق افتاده است. همچنین نگرانی ها در مورد تاثیر زمین لرزه بر گردشگری، صنعت کلیدی در منطقه نیز دغدغه جدیست و قابل چشم پوشی نیست.

پایان خبر ایده رسانه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "زلزله تایوان؛ تلاش های امدادی همچنان ادامه دارد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "زلزله تایوان؛ تلاش های امدادی همچنان ادامه دارد"، کلیک کنید.