وحدت علمای جهان اسلام بیش از گذشته لازم است

ایده رسانه/قم آیت الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید گفت: بر وحدت جهان اسلام تاکید می کنم، امروز لازم است مراکز علمی قم و نجف و الازهر با هم ارتباط عمیق داشته باشند.

آیت الله حسین نوری همدانی در دیدار آیت الله کعبی نایب رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم وضعیت امروز جهان اسلام را حساس دانست و با تقدیر مجدد از نیروهای مسلح در پاسخ بجا و قانونی و به موقع نسبت به رژیم صهیونیستی بیان کرد: لازم است کشورهای اسلامی خصوصاً علمای جهان اسلام بیش از گذشته وحدت و ارتباط داشته باشند تا بتوانند اثرگذار باشند.

به گزارش ایده رسانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله نوری همدانی، وی با تاکید بر همراهی با رهبری در تصمیمات در مقابل دشمن خصوصآ رژیم صهیونیستی اظهار کرد: باید هر گونه اختلاف را کنار گذاشت و با ایشان همراهی کرد، باید بدانیم امروز دنیای استکبار باهم متحد و آشکارا در یک صف واحد در مقابل ایران و گروه های مقاومت هستند؛ براین اساس بر وحدت جهان اسلام تاکید می کنم، امروز لازم است مراکز علمی قم و نجف و الازهر با هم ارتباط عمیق داشته باشند.

در ابتدای این دیدار آیت الله کعبی گزارشی کامل از حوادث اخیر در منطقه و جهان اسلام ارایه کردند.

پایان خبر ایده رسانه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وحدت علمای جهان اسلام بیش از گذشته لازم است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وحدت علمای جهان اسلام بیش از گذشته لازم است"، کلیک کنید.