ورود بیش از 262 هزار وسیله نقلیه طی 8 روز به کهگیلویه و بویراحمد

ایده رسانه/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی 8 روز 262 هزار و 812 وسیله نقلیه وارد این استان شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 13درصد کاهش در ورود را نشان می دهد.

«حمیدرضا پیمانجو» در گفت وگو با خبرنگار ایده رسانه، با اشاره به آخرین وضعیت تردد در محورهای استان کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی، اظهار کرد: از 24 اسفندماه 1402 تا دوم فروردین ماه 1403 تعداد 262هزار و 812 وسیله نقلیه وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش نشان می دهد.

وی همچنین از خروج تعداد 229هزار و یک وسیله نقلیه از استان در بازه مذکور خبر داد و تصریح کرد: این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، 5 درصد کاهش در خروج از استان داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون، بیشترین میزان تردد در محور ارتباطی یاسوج به اصفهان به ثبت رسیده است. 

پایان خبر ایده رسانه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ورود بیش از 262 هزار وسیله نقلیه طی 8 روز به کهگیلویه و بویراحمد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ورود بیش از 262 هزار وسیله نقلیه طی 8 روز به کهگیلویه و بویراحمد"، کلیک کنید.