پیام عجیب خلیفی به انریکه در مورد امباپه

به گزارش خبرگزاری ایده رسانه؛ به گزارش سانتی اونا، کیلیان ام باپه از زمان اعلام جدایی اش در پایان فصل، دیگر مثل سابق بازیکن اصلی لوییز انریکه به حساب نمی آید. علاوه بر این، یک سوء تفاهم بین این دو مرد که چندین هفته است با مشکل زیادی روبرو بوده اند هم وجود دارد. در شبی که پاری سن ژرمن در خانه موناکو با تساوی بدون گل متوقف شد، حواشی زیادی برای کیلیان ام باپه به وجود آمد. تصاویری از ام باپه منتشر شد که نشان می داد ستاره فرانسوی پس از تعویض بین دو نیمه، به جای نشستن روی نیمکت، نیمه دوم را در جایگاه ویژه ورزشگاه و در کنار مادرش تماشا کرده است.

واقعیت اما این است که ناصر الخلیفی، رییس باشگاه پاری سن ژرمن از ژانویه، زمانی که پی اس جی از جدایی ستاره تیمش باخبر شد، مخفیانه به اطرافیان خودش گفته بود که در صورت امضای قرارداد با ریال مادرید، دیگر به ام باپه بازی ندهید. رییس قطری باشگاه پاری سن ژرمن به لوییز انریکه اختیار تام و آزادی کامل داده تا به هر شکلی می خواهد می تواند با ام باپه رفتار کند و این آزادی عمل را دارد که حتی به او بازی ندهد.

257 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیام عجیب خلیفی به انریکه در مورد امباپه" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیام عجیب خلیفی به انریکه در مورد امباپه"، کلیک کنید.