کشاورزان معترض به خیابان های پاریس برگشتند

کشاورزان معترض به خیابان های پاریس برگشتند

پس از سه هفته کشاورزان معترض در اعتراض به سیاست های دولت فرانسه و اتحادیه اروپا دوباره به خیابان های پاریس بازگشتند.

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری ایده رسانه، در آستانه برپایی نمایشگاه بزرگ کشاورزی در پایتخت فرانسه، کشاورزان خشمگین و معترض روز جمعه در اعتراضات جدید با تراکتورهای خود به پاریس بازگشتند تا خواستار حمایت بیشتر دولت و اعمال قوانین ساده تر شوند.

در این دوره از اعتراضات ده ها تراکتور بی سر و صدا به سمت محله ای در ضلع غربی پایتخت حرکت کردند و پرچم های «هماهنگی روستایی» و اتحادیه کشاورزان حامی تظاهرات را حمل کردند.

آخرین اعتراض سه هفته پس از آن صورت می گیرد که کشاورزان در دوره قبلی اعتراضات علیه درآمد پایین و مقررات سختگیرانه در سراسر اروپا دست به تظاهرات زده بودند.

گفتنی است در هفته های گذشته همچنین کشاورزان در چندین کشور اروپایی مسیرهای اصلی شهرها را با تراکتورها خود بستند و فضولات حیوانی را در میانه شهرها تخلیه کردند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشاورزان معترض به خیابان های پاریس برگشتند" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشاورزان معترض به خیابان های پاریس برگشتند"، کلیک کنید.