کشف 100 قبضه سلاح شکاری در لرستان

رییس دادگاه عمومی اشترینان گفت: با تلاش سربازان گمنام اداره کل اطلاعات لرستان، یک باند قاچاق اسلحه و مهمات در استان شناسایی و منهدم و 100 قبضه اسلحه شورشی و شکاری از آنان کشف و ضبط شد.

کشف 100 قبضه سلاح شکاری در لرستان

آفتاب نیوز :

سعید ایراندوست روز یکشنبه در حاشیه شناسایی باند قاچاق اسلحه و مهمات اظهار کرد: این باند با همکاری سربازان گمنام اداره کل اطلاعات لرستان در محور های غربی و شمال غربی استان شناسایی و منهدم شد.

وی افزود: متهم با تشکیل پرونده راهی زندان شد همچنین پرونده اسلحه های مذکور در جریان تحقیقات مقدماتی بوده و اقدامات قانونی در این زمینه انجام می شود.

ایران دوست بیان کرد: با هرگونه قاچاق سلاح و مهمات برخورد قاطع و قانونی می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف 100 قبضه سلاح شکاری در لرستان" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف 100 قبضه سلاح شکاری در لرستان"، کلیک کنید.