گزارش تصویری | مانور حساس جنگنده اف -16 بحرین

به گزارش خبرگزاری ایده رسانه و به نقل از کانال خبری پارتیزان، در تصاویر منتشرشده دیده می شود که وایپر بحرینی اقدام به سوخت گیری از سوخت رسان KC-135 استراتوتانکر نیروی هوایی آمریکا کرده است. سوخت گیری هوایی، یکی از حساس ترین و دقیق ترین مانورهای پروازی برای هواپیماهای نظامی به شمار می رود.

در این تصاویر، جنگنده F-16V وایپر بحرینی به 2 مخزن سوخت اکسترنال 370 گالنی در زیر بال های خود مجهز است. همچنین روی نوک بال های این جنگنده موشک هوابه هوای میان برد هدایت فعال راداری AIM-120B آمرام مشاهده می شود. این وایپر به یک تیر موشک هوابه هوای کوتاه برد با جوینده تصویرساز فروسرخ AIM-9X سایدوایندر و نیز پاد AN/ARQ-52 (ARDS) مجهز است.

در زیر بال های این جنگنده و روی پایلون های دوشاخه آن، 2 بمب 500 پوندی هدایت ماهواره ای GBU-38/B [روی شاخه نزدیک تر به بدنه جنگنده] و 2 بمب هدایت شونده 500 پوندی GBU-54/B یا همان LJDAM نصب شده است. همچنین پاد نشانه گذاری پیشرفته AN/AAQ-33 اسنایپر در زیر ورودی هوای این جنگنده و در سمت راست قابل مشاهده است.

54323

جنگنده اف-16vجنگنده اف-16v
جنگنده اف-16vجنگنده اف-16v
جنگنده اف-16vجنگنده اف-16v
جنگنده اف-16vجنگنده اف-16v

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گزارش تصویری | مانور حساس جنگنده اف -16 بحرین" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گزارش تصویری | مانور حساس جنگنده اف -16 بحرین"، کلیک کنید.