رییس دبیرخانه همکاری های مشترک حوزه و دانشگاه آزاد معرفی شد

با صدور حکمی؛

رییس دبیرخانه همکاری های مشترک حوزه و دانشگاه آزاد معرفی شد

رییس جدید دبیرخانه همکاری های مشترک حوزه و دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکم مدیر حوزه های علمیه و رییس دانشگاه آزاد معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری ایده رسانه، حجت الاسلام حسن خیری رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم با صدور حکم مشترک از سوی آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه و دکتر محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد با حفظ سمت به عنوان رییس جدید دبیرخانه همکاری های مشترک حوزه و دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شد. 

در احکام جداگانه ای که از سوی آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه و دکتر طهرانچی رییس دانشگاه آزاداسلامی صادر شده، از تلاش احمد مرادخانی رییس سابق دبیرخانه همکاری های مشترک حوزه و دانشگاه آزاد اسلامی با اهدای لوح سپاس قدردانی شده است.

رییس دبیرخانه همکاری های مشترک حوزه و دانشگاه آزاد معرفی شد

در متن حکم خطاب به حجت الاسلام خیری آمده است: نظر به انعقاد تفاهم نامه همکاری مرکز مدیریت حوزه های علمیه و دانشگاه آزاد اسلامی و به منظور مشارکت و بهره مندی از ظرفیت های طرفین و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و افزایش فعالیت در راستای وحدت حوزه و دانشگاه به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان رییس دیرخانه مشترک برای اجراسازی تفاهم نامه مذکور به مدت چهار سال منصوب می کنیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رییس دبیرخانه همکاری های مشترک حوزه و دانشگاه آزاد معرفی شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رییس دبیرخانه همکاری های مشترک حوزه و دانشگاه آزاد معرفی شد"، کلیک کنید.