قیمت آپارتمان در قبرس جنوبی

شرایط خرید ملک در قبرس عبارتند از: حداقل 18 سال سن، سرمایه گذاری 300000 یورو برای اخذ اقامت، اطلاعات در مورد منبع پول (انتقال به خارج از قبرس)، توانایی مالی، وجود سابقه کیفری برای خرید املاک و مستغلات در قبرس، نیازی به مدرک زبان یا بدون معاینه پزشکی نیست. تمامی بستگان متقاضی اعم از همسر و فرزندان زیر 24 تا 25 سال و همچنین والدین متقاضی و همسرش در این پرونده دخیل هستند. یکی از مزایای خرید ملک در قبرس این است که نیازی به حضور در این کشور نیست و متقاضی برای حفظ اقامت خود تنها هر دو سال یک بار در قبرس باید اقامت داشته باشد و تقریبا هیچ الزامی برای اقامت در قبرس وجود ندارد. افرادی که می خواهند تابعیت بگیرند باید 5 سال در این کشور زندگی کنند.
قیمت آپارتمان در قبرس جنوبی
با خرید ملک در قبرس اقامت کنید

خرید ملک در قبرس و سرمایه گذاری در این کشور ساده ترین و راحت ترین راه برای اخذ اقامت دائم قبرس محسوب می شود. متقاضیان اقامت در قبرس از طریق خرید ملک و سپس اخذ اقامت دائم در این کشور باید دارای شرایط مندرج در زیر باشند.

خرید ملک در قبرس: متقاضیان باید ملکی نوساز در قبرس به ارزش حداقل 300000 یورو خریداری کنند و هنگام درخواست اقامت دائم، 200000 یورو از کل مبلغ را بپردازند.
برای فروش ملک در قبرس شمالی به سایت  https://euromy.info مراجعه نمایید.

سپرده بانکی در قبرس: متقاضیان باید 30000 یورو را در هر بانک قبرسی که به مدت سه ماه مسدود شده است واریز کنند.

اثبات درآمد سالانه: متقاضی باید ثابت کند که درآمدی در خارج از قبرس دارد تا بتواند هزینه های زندگی خود و خانواده اش در قبرس را پوشش دهد. این درآمد شامل 30000 یورو برای نفر اصلی و 5000 یورو برای هر یک از اعضای خانواده شامل همسر و فرزندان و 8000 یورو برای هر یک از والدین در سال است.

قیمت ملک در قبرس

قبرس از زمان پیوستن به اتحادیه اروپا در سال 2004، مدتهاست که به عنوان یک بازار پر رونق املاک شناخته شده است. حداقل سرمایه لازم برای خرید خانه و اخذ اقامت قبرس 300000 یورو برای خرید ملک می باشد. برای ویلاها این قیمت به یک میلیون و دویست هزار یورو می رسد. جدول زیر رتبه بندی کلی خانه ها در این کشور را نشان می دهد.

هزینه خرید ملک در قبرس جنوبی

قیمت املاک در قبرس جنوبی بالاتر از قبرس شمالی است. این به دلیل نزدیکی آن به اتحادیه اروپا، به ویژه یونان است، در حالی که شهرهای بزرگ مانند پافوس، لیماسول، پولیس نیز برای خرید ملک در جزیره جنوبی قبرس مقرون به صرفه تر هستند. جدول زیر میانگین قیمت ملک را در شهرهای اصلی نشان می دهد قبرس جنوبی:

قیمت آپارتمان در قبرس جنوبی

متقاضیان خرید ملک در قبرس جنوبی باید علاوه بر قیمت ثابت، هزینه های اضافی را نیز در نظر بگیرند. این هزینه ها شامل هزینه های قانونی، حق تمبر، مالیات بر دارایی، ثبت املاک، هزینه های نقل و انتقال و غیره خواهد بود. آنها با هم حدود 11 درصد از قیمت خرید ملک را تشکیل می دهند. قیمت خانه با شرایط مختلف در جدول زیر نشان داده شده است:

قیمت ملک در قبرس شمالی

محبوبیت قبرس شمالی روز به روز در حال افزایش است. آمارها نشان می دهد که قیمت املاک در قبرس در مقایسه با کشورهای اروپایی مقرون به صرفه است. متوسط ​​قیمت املاک و مستغلات در هر متر مربع در محبوب ترین مراکز شهری قبرس شمالی از 778.41 یورو شروع می شود. از سوی دیگر، میانگین قیمت هر متر مربع برای املاک خارج از مرکز شهر از 621.31 یورو شروع می شود. املاک و مستغلات در قبرس شمالی هنوز نسبتاً ارزان هستند و سرمایه گذاری در آنجا اکنون می تواند در آینده سود کسب کند.

قیمت ملک در قبرس شمالی

همانطور که گفته شد عوامل زیادی بر قیمت آپارتمان در قبرس شمالی تاثیر گذار است، امکانات رفاهی آپارتمان و مساحت، دید و دسترسی را می توان از عوامل مهم در قیمت آپارتمان یا خانه در قبرس شمالی دانست. خرید بسیار حساس خواهد بود به خصوص اگر بین المللی باشد. خرید آپارتمان در قبرس برای هر متر مربع حدود 1660 یورو هزینه دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قیمت آپارتمان در قبرس جنوبی" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, بین الملل, عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قیمت آپارتمان در قبرس جنوبی"، کلیک کنید.