مشارکت مردم در فعالیت های آبزی پروری استان بوشهر افزایش می یابد – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان

مشارکت مردم در فعالیت های آبزی پروری استان بوشهر افزایش می یابد - خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ایده رسانه، علی باستین ظهر سه شنبه در نشست با رییس سازمان شیلات ایران با اشاره به فرصت ها و ظرفیت های ویژه استان بوشهر در زمینه صنعت شیلات اظهار داشت: در هفته گذشته همایش توسعه آبزی پروری خرد معیشتی با مشارکت مردم با محوریت 44 روستای ساحلی در استان بوشهر برگزار شد.

وی افزود: جذب مشارکت مردم در فعالیت های آبزی پروری هم موجب رشد تولید و به دنبال آن افزایش اشتغال در روستاییان ساحلی خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر همچنین در ارتباط با پروژه های تکثیر و نرسری بچه ماهی استان بوشهر خاطر نشان کرد: با توجه به جایگاه ویژه پرورش ماهی در قفس در استان و هم در اقتصاد دریا محور و به دنبال حل چالش کمبود بچه ماهی، در سال گذشته 2 طرح کلنگ زنی شد و امسال نیز چند کارگاه تکثیر و نرسری ماهیان دریایی کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی همچنین در ادامه در ارتباط با ارایه تسهیلات کم بهره به آبزی پروران استان توسط بنیاد علوی و بنیاد برکت، پیگیری برای استفاده از استخرهای ذخیره آب کشاورزی برای پرورش ماهیان گرمابی، کاهش فواصل نرسری ها و قفس های پرورش ماهی در قفس در دریا و همچنین در ارتباط با ایجاد زیستگاه های مصنوعی توضیحاتی را ارایه کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مشارکت مردم در فعالیت های آبزی پروری استان بوشهر افزایش می یابد – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مشارکت مردم در فعالیت های آبزی پروری استان بوشهر افزایش می یابد – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.