آغاز دور رفت لیگ بسکتبال جوانان در گروه دو با برد خانه بسکتبال آذربایجان‌غربی

آغاز دور رفت لیگ بسکتبال جوانان در گروه دو با برد خانه بسکتبال آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری ایده رسانه از آذربایجان‌غربی، دور رفت مسابقات بسکتبال لیگ جوانان کشور به میزبانی ارومیه در گروه دو آغاز شد.

در اولین مسابقه رقابت‌های این گروه تیم «خانه بسکتبال آذربایجان‌غربی» موفق شد ۶۷ بر ۳۸ تیم «خانه بسکتبال تاکستان» را شکست داد و گام بلندی برای ایجاد حاشیه امنیت برای صعود به دور حذفی رقم بزند.

در رقابت‌های گروه دو تیم «خانه بسکتبال آذربایجان‌شرقی» نیز حضور دارد و نماینده زنجان از حضور در رقابت‌ها انصراف داد.

به گفته اسماعیل نوری رییس هیات بسکتبال آذربایجان‌غربی، نماینده استان در این مسابقات با لباسی منقش به تصویری زیبا از دریاچه ارومیه و پل تاریخی جغتای میاندوآب در رقابت‌ها شرکت کرده تا توجهی ویژه به آثار استان نیز داشته باشد.

دو تیم برتر گروه بی بعد از دیدارهای رفت و برگشت به دور حذفی صعود خواهندکرد و پنج شنبه دو تیم تاکستان و آذربایجان‌شرقی و در حساس‌ترین مسابقه روز جمعه سی ام شهریور دو تیم «خانه بسکتبال آذربایجان‌غربی» و «خانه بسکتبال آذربایجان‌شرقی» به مصاف هم خواهندرفت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آغاز دور رفت لیگ بسکتبال جوانان در گروه دو با برد خانه بسکتبال آذربایجان‌غربی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آغاز دور رفت لیگ بسکتبال جوانان در گروه دو با برد خانه بسکتبال آذربایجان‌غربی"، کلیک کنید.