آغاز مسابقات جودو قهرمانی نوجوانان و جوانان منطقه ۶کشور – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان

آغاز مسابقات جودو قهرمانی نوجوانان و جوانان منطقه ۶کشور - خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان

مجید پیراسته در گفت‌وگو با خبرنگار ایده رسانه، ضمن اشاره به توانمندی ورزشکاران سیستان وبلوچستان در رشته‌های مختلف ورزشی، گفت: با حضور دبیر فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران، مسابقات جودو قهرمانی نوجوانان و جوانان منطقه ۶کشور به میزبانی سیستان و بلوچستان و در شهر زاهدان از صبح امروز پنج شنبه ۲۸ تیرماه ۱۴۰۳ آغاز شد.

وی ادامه داد: این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان و در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان در حال برگزاری است.

پیراسته اظهار کرد: این دوره از مسابقات با همکاری فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران، استانداری، ورزش و جوانان، بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان بسیج ورزشکاران سیستان و بلوچستان و فرمانداری و اداره ورزش و جوانان زاهدان و شبکه استانی هامون در حال برگزاری است.

وی با اشاره به حضور ۲۴۰ ورزشکار خانم و آقا در این دوره از مسابقات، خاطر نشان کرد: در این مسابقات ورزشکاران استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، چهارمحال و بختیاری، کرمان، یزد، اصفهان حضور دارند.

رئیس هیئت جودو و دفاع شخصی سیستان وبلوچستان، گفت: با توجه به توانمندی ورزشکاران جودو استان سیستان و بلوچستان، امیدواریم تعداد قابل توجهی از مدال‌های این دوره از مسابقات را ورزشکاران استان کسب کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آغاز مسابقات جودو قهرمانی نوجوانان و جوانان منطقه ۶کشور – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آغاز مسابقات جودو قهرمانی نوجوانان و جوانان منطقه ۶کشور – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.