آیین سنتی تعزیه خوانی شهادت امام علی علیه السلام در دشتستان برگزار می شود

آیین سنتی تعزیه خوانی شهادت امام علی علیه السلام در دشتستان برگزار می شود

ایده رسانه/بوشهر آیین سنتی تعزیه خوانی شهادت امام علی علیه السلام در حسینیه عاشقان ثارالله دهقاید دشتستان برگزار می شود.

رییس هیات امنای حسینیه عاشقان ثارالله درگفت وگو با خبرنگار ایده رسانه در بوشهر افزود: براساس سنت هرساله امسال نیز مجلس شهادت امام علی علیه السلام دوشنبه شب 13 فروردین ساعت 22 مراسم تعزیه خوانی شهادت امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام در حسینیه عاشقان ثارالله دهقاید برگزار می شود.
سید ابوالحسن جعفری افزود: بیش از 300سال است که در ماه مبارک رمضان وایام محرم و صفر آیین سنتی تعزیه خوانی شهادت ایمه اطهار به ویژه سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در این حسینیه برگزار می شود و مردم این منطقه عقیده ویژه ای نسبت به این آیین دارند.
پایان خبر ایده رسانه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آیین سنتی تعزیه خوانی شهادت امام علی علیه السلام در دشتستان برگزار می شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آیین سنتی تعزیه خوانی شهادت امام علی علیه السلام در دشتستان برگزار می شود"، کلیک کنید.