ابعاد جامبو بگ یک تنی + راهنمای خرید کیسه جامبو مناسب با محصول

پایدار کیسه بافت از جمله شرکت‌های فعال در صنعت جامبودوزی بوده که علاوه بر تولید تخصصی انواع کیسه جامبوبگ، بیگ بگ و انواع تسمه جامبوبگ، اقدام به تولید محتوای علمی، تخصصی و کاربردی در حوزه جامبودوزی نموده، تا علاقه‌مندان به این حوزه بتوانند اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهند. پیرامون همین مبحث (مقاله ابعاد جامبو بگ یک تنی + راهنمای خرید کیسه جامبو مناسب با محصول) اطلاعاتی کاربردی خدمت شما عزیزان ارائه خواهد داشت.

اطلاعات تماس با شرکت هینا پک

کیسه جامبوبگ‌ها یکی از انواع بسته‌بندی‌های پرکاربرد و مقرون به صرفه هستند که به دلیل مزایای بی‌شمارشان جهت حمل محصولات مختلف پودری و فله در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرند، که از جمله این مزایا می‌توان که اشغال فضای کمتر این کیسه‌ها در حین بارگیری و جابه‌جایی محصولات اشاره کرد. قیمت جامبوبگ یک تنی

جهت بهره‌مندی از این مزیت (اشغال فضای کمتر در حین بارگیری و حمل) بایستی در زمان ثبت سفارش کیسه جامبو مورد نظرمان به کارخانه تولیدکننده جامبوبگ، با توجه به چگالی محصول و همچنین فضای قابل استفاده وسایل نقلیه جهت حمل همچون کفی تریلی و یا کانتینر، ابعاد کیسه جامبو بگ را متناسب با آن‌ها سفارش دهیم.

در ادامه به منظور آشنایی هر چه بیشتر شما عزیزان با این مبحث توضیحاتی مختصر جهت معرفی برخی محصولات پرکاربرد و همچنین ابعاد کیسه جامبوبگ متناسب با هر یک از این محصولات ارائه می‌کنیم که می‌تواند در زمان انتخاب و سفارش کیسه جامبو به شما کمک کند تا خریدی کاربردی و آسان‌تر را تجربه کنید.

پایدار کیسه بافت از جمله شرکت‌های فعال و به روز در صنعت جامبودوزی بوده که به دلیل دارا بودن تخصص در این حوزه و آگاهی از نیاز مشتریان در بازارهای مختلف، این امکان را برای شما عزیزان فراهم می‌کند تا کیسه جامبوبگی با ابعاد دلخواه و متناسب با محصول خود سفارش دهید. جهت دریافت مشاوره تخصصی و رایگان می‌توانید با کارشناسان ما (09122112195) در ارتباط باشید.

 

ابعاد جامبوبگ

کیسه‌های پلی پروپیلن (polypropylene pp or) یا همان جامبوبگ‌ها که امروزه نقش بسزایی در نگهداری و جابه‌جایی محصولات مختلف فله و پودری در سراسر جهان دارند، با توجه به نوع محصول از لحاظ حجم و یا چگالی در ابعاد مختلفی تولید می‌شوند.

ابعاد جامبوبگ

ایجاد استاندارد و تعریف قاعده و قانون در رابطه با ابعاد کیسه جامبوبگ‌ها همانطور که گفتیم امکان‌پذیر نیست زیرا برای مثال کیسه جامبوبگی با ابعاد  90*90*140 ممکن است 1000 کیلوگرم سنگ آهن در خود جای داده و یا 700 کیلوگرم خاک رس و … ؛ با این وجود به طور قطعی نمی‌توان گفت که از جامبوبگی با ابعاد تعریف شده می‌توان جهت حمل محصولات مختلف با تناژ یکسان استفاده کرد.

جهت درک بهتر این موضوع توضیحاتی در بخش‌های بعدی همین مقاله (ابعاد جامبو بگ یک تنی + راهنمای خرید کیسه جامبو مناسب با محصول) خدمت شما عزیزان ارائه کرده‌ایم.

سایت قیمت جامبو بگ : قیمت گونی جامبوبگ از 200 هزار تومان تا 600 هزار تومان میباشد.

ابعاد جامبو بگ یک تنی

زمانی که اقدام به خرید کیسه جامبوبگ می‌کنید، این امکان را دارید که با توجه به پیشنهاد و مشاوره کارشناس فروش کارخانه تولیدکننده کیسه جامبوبگی متناسب با نوع محصولتان و تعریف ابعادی مشخص(که شامل دو عرض و ارتفاع و یا طول، عرض و ارتفاع) و دلخواه خود سفارش دهید، تا علاوه بر رفع نیاز شما و داشتن استحکام به نسبت تناژ قابل حمل از محصول بتوان با استفاده از حداقل فضا، بیشترین حجم از محصول را حمل کرد.

جهت اطلاع از ابعاد جامبوبگ یک تنی که امروزه در بازار بسیار متقاضی داشته و تبدیل به یک جامبوبگ استاندارد شده، می‌بایست موارد مختلفی همچون نوع محصول، حجم قابل حمل از محصول در هر پارت، چگالی محصول و برخی موارد تخصصی دیگر را در نظر گرفت تا کیسه جامبوبگی با ابعاد استاندارد و کاربردی سفارش‌گذاری و خریداری کرد.

 

برای مثال ابعاد کیسه جامبوبگ 1 تُنی کلوخه آهن با ابعاد کیسه جامبوبگ 1 تُنی سود پرک متفاوت است، ولی به طور معمول به مشتریان خود ابعاد 90*90*160 و یا 90*90*170 پیشنهاد می‌دهیم.

عرض 90 سانتی متر به عنوان اندازه‌ای متعارف در بسیاری از محصولات قابل قبول می‌باشد، مگر در محصولاتی با چگالی بالا که بعضا کیسه جامبوبگی با عرض کمتر از 90 سانتی متر و ارتفاع کمتر از 100 سانتی متر استفاده می‌شود و می‌توان تا وزن تقریبی 1500 کیلوگرم نیز با این نوع کیسه‌ها حمل کرد.

شما عزیزان جهت دریافت مشاوره رایگان نسبت به سفارش کیسه جامبوبگی متناسب با محصول خود و اطلاع از ابعاد آن می‌توانید با کارشناسان پایدار کیسه بافت (09122112195) در ارتباط باشید.

 

ابعاد جامبوبگ‌های پرکاربرد بازار

در این بخش تصمیم داریم ابعاد تعدادی از جامبوبگ‌های پرکاربرد بازار را به صورت تیتروار ارائه دهیم؛

  • کیسه جامبوبگ 90*90*90 سانتی‌متر
  • کیسه جامبوبگ 100*90*90 سانتی‌متر
  • کیسه جامبوبگ 110*90*90 سانتی‌متر
  • کیسه جامبوبگ 130*90*90 سانتی‌متر
  • کیسه جامبوبگ 150*100*100 سانتی‌متر
  • کیسه جامبوبگ 160*100*100 سانتی‌متر
  • کیسه جامبوبگ 180*100*100 سانتی‌متر
  • کیسه جامبوبگ 200*100*100 سانتی‌متر
  • کیسه جامبوبگ 130*105*105 سانتی‌متر
  • کیسه جامبوبگ 150*105*105 سانتی‌متر
  • کیسه جامبوبگ 125*115*105 سانتی‌متر
  • کیسه جامبوبگ 130*115*115 سانتی‌متر
  • کیسه جامبوبگ 140*115*115 سانتی‌متر
  • کیسه جامبوبگ 170*115*115 سانتی‌متر

 

در ادامه ابعاد جامبوبگ‌های پرکاربرد دیگر با محصول قابل حمل در هر یک ذکر شده؛

  • کیسه جامبوبگ با ابعاد 180*90*90 جهت حمل سنگ آهک
  • کیسه جامبوبگ با ابعاد 140*95*95 جهت حمل کلسیم کلراید
  • پالت بگ با ابعاد 125*115*105 جهت حمل محصولات بسته‌بندی
  • پالت بگ با ابعاد 200*115*115 جهت حمل محصولات بسته‌بندی
  • کیسه جامبوبگ با ابعاد 160*100*100 جهت حمل ذغال سنگ
  • کیسه جامبوبگ با ابعاد 70*80*80 جهت حمل گوی سرب
  • کیسه جامبوبگ با ابعاد 120*90*90 جهت حمل آهن اسفنجی
  • کیسه جامبوبگ با ابعاد 110*95*95 جهت حمل محصولات صنایع فولادی

 

راهنمای خرید کیسه جامبو مناسب با محصول

از جمله مواردی که در زمان خرید کیسه جامبوبگ باید مورد توجه قرار دهیم اطلاع از ابعاد تریلی کفی و یا کانتینر می‌باشد. توجه به این مسئله باعث می‌شود تا از حداکثر فضای موجود در وسیله نقلیه بتوان استفاده کرد و بدون کمترین پرتی فضا تعداد بیشتری کیسه جامبوبگ حمل کرد.

در چنین شرایطی توجه به ابعاد کیسه جامبو چه در عرض کیسه و چه در ارتفاع آن بسیار مهم بوده، طوری که با در نظر گرفتن حتی چند سانتی متر می‌توان دو کیسه را در کنار هم و یا روی هم به وسیله کانتینر و یا تریلی حمل کرد.

با در نظر گرفتن ارتفاع داخلی کانتینر و همچنین توجه به طول و عرض آن می‌توان دو کیسه جامبوبگ را با ابعادی متفاوت در کنار هم به صورت پازلی قرار داده تا در بهترین حالت ممکن از تمام فضای مفید کانتینر استفاده کنیم. به عنوان مثال چیدن چند کیسه جامبوبگ با عرض 115 در یک طرف کانتینر و در کنار آن‌ها جامبوبگ‌هایی با عرض 105، تمام فضای موجود را پر کرده و در اصطلاح پرتی فضا نخواهیم داشت.

 

شما عزیزان نیز اگر قصد حمل محصولی خاص را در کیسه جامبوبگ‌هایی با ابعاد سفارشی و دلخواه خود دارید و اطلاعی نسبت به فضای مفید وسایل حمل و نقل و ترانزیتی ندارید، می‌توانید با کارشناسان ما (09122112195) در ارتباط باشید تا به صورت تخصصی و رایگان مشاوره دریافت کنید.

 

مشخصات و ابعاد کیسه جامبوبگ صادراتی

ابعاد کیسه جامبوبگ‌های صادراتی نیز با توجه به نوع محصولات می‌تواند متفاوت باشد و بیشترین تفاوت این نوع کیسه‌ها با دیگر کیسه جامبوبگ‌ها می‌توان در گرماژ آن‌ها مشاهده کرد.

 

به عنوان مثال در این بخش ابعاد و مشخصات یک نمونه از کیسه جامبوبگ‌های صادراتی که به صورت سفارشی در شرکت پایدار کیسه بافت تولید شده را توضیح خواهیم داد؛

کیسه جامبوبگ صادراتی چیپس صابون (مواد اولیه تولید صابون)

پارچه لمینت 180 گرمی (پارچه بدنه 160 گرمی + یک لایه لمینت 20 گرمی) مخصوص صادرات

عرض کیسه 100 سانتی‌متر

ارتفاع کیسه 140 سانتی‌متر

قلاب‌ها بر اساس نیاز مشتری 70 سانتی‌متر(35 دوبل)

چهار بند و قسمت گلویی کیسه یا همان دهنه بالا یک لایه تسمه دوخته شده که باعث مقاومت بیشتر کیسه می‌شود تا در هنگام جابه‌جایی از قسمت بالا کنده نشود.

 

ابعاد استاندارد جامبوبگ و تاثیر آن در هزینه حمل و نقل

رعایت اصول اندازه‌گذاری و برش در کیسه جامبوبگ‌ها و یا مشاوره با افراد کارشناس و خبره (09122112195) این حوزه در رابطه با ابعاد جامبوبگ نه تنها در قیمت تمام شده کیسه جامبوبگ تاثیرگذار بوده بلکه می‌تواند در کاهش هزینه حمل و نقل نیز برای شما نیز تا حد قابل توجهی تاثیر بگذارد.

به عنوان مثال ابعاد جامبوبگی را در نظر بگیرید که با اعمال تغییرات کوچکی در عرض و یا ارتفاع آن بتوانید تعداد بیشتری از آن‌ها را در کنار هم (به صورت پازلی) و یا دو کیسه روی هم درون کانتینر و یا تریلی کفی جای دهید، در این صورت چون هزینه حمل شما بر اساس تناژ محاسبه می‌شود، شما این امکان را دارید تا حجم بیشتری از محصولتان را در هر پارتی بار برای مشتری خود ارسال کنید و هزینه حمل کمتری متقبل شوید.

 

یکی دیگر از راه‌هایی که رعایت آن باعث اشغال فضای کمتری از کانتینر و یا تریلی شده و همچنین می‌تواند در کاهش هزینه حمل تاثیرگذار باشد نصب و یا دوخت یک تسمه در قسمت میانی بدنه کیسه جامبوبگ (دور تا دور کیسه) می‌باشد. این عمل باعث می‌شود تا در هنگام پر کردن کیسه مانع از حجیم شدن آن و یا در اططلاح شکم دادن کیسه جامبوبگ شود.

رعایت چنین موارد ساده‌ای می‌تواند تا حد زیادی در کاهش هزینه‌های شما تاثیرگذار باشد.

مشخصات و ابعاد کیسه جامبوبگ نمک، پودر سنگ و کلسیم کلراید

در این بخش از مقاله (ابعاد جامبو بگ یک تنی + راهنمای خرید کیسه جامبو مناسب با محصول) مشخصات و ابعاد سه نوع کیسه جامبوبگ پرمصرف و کاربردی برای حمل محصولاتی نظیر نمک، پودر سنگ و کلسیم کلراید جهت آشنایی هر چه بیشتر شما عزیزان پیشنهاد شده؛

 

  • کیسه جامبوبگ نمک

عرض 90 سانتی متر

ارتفاع 100 سانتی متر

وزن قابل حمل 1000 کیلوگرم

درب و کف کیسه دو سر قیف

استفاده از تسمه نرمال به صورت 4 و 8 بند

متریال پارچه بدنه 160 گرم بر مترمربع + لایه لمینت درونی

  • کیسه جامبوبگ پودر سنگ

عرض 90 سانتی متر

ارتفاع 100 سانتی متر

وزن قابل حمل 1200 تا 1300 کیلوگرم

درب و کف کیسه دو سر قیف

استفاده از تسمه نرمال به صورت 4 و 8 بند

متریال پارچه بدنه 160 گرم بر مترمربع

  • کیسه جامبوبگ کلسیم کلراید

عرض 100 سانتی متر

ارتفاع 135 و 140 سانتی متر

وزن قابل حمل 1000 تا 1300 کیلوگرم (معمولا برای اطمینان بیشتر تا 1 تن بارگیری میشه)

درب و کف کیسه دو سر قیف

استفاده از تسمه نرمال به صورت 4 و 8 بند

متریال پارچه بدنه 160 گرم بر مترمربع

مشخصات کیسه جامبوبگ و 6 نکته ای که باید بدانید

نتیجه‌گیری:

با مطالعه این مقاله یقینا شما عزیزان به این نتیجه رسیده‌اید که به منظور اطلاع از ابعاد و آشنایی با مشخصات کیسه جامبوبگ‌های مختلف جهت حمل و یا نگهداری محصولات خود بهترین راه مشاوره با کارشناسان (09122112195) شرکت پایدار کیسه بافت می‌باشد، تا انتخابی آسان، کاربردی و مقرون به صرفه داشته باشید.

 

دیگران این موارد را نیز جستجو کرده‌اند:

ابعاد جامبو بگ یک تنی

5 کیسه جامبوبگ پرمصرف بازار

ابعاد کیسه جامبوبگ صادراتی

راهنمای خرید کیسه جامبو مناسب با محصول

ابعاد استاندارد جامبوبگ

کیسه‌های polypropylene

جامبوبگ 1 تنی هیناپک

ابعاد جامبوبگ سیمان

جامبوبگ قیر فله

فروش جامبوبگ با ابعاد استاندارد

جامبوبگ 1 تنی از کجا بخریم؟

ابعاد پالت بگ

bitumen jumbobag

کیسه جامبوبگ هیناپک

پالت بگ

پیش‌فروش کیسه جامبوبگ

ابعاد استاندارد پالت بگ

کارخانه تولیدکننده کیسه جامبوبگ

ابعاد استاندارد بیتوبگ

Jumbo bag

تولیدکننده کیسه جامبوبگ

Big bag

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ابعاد جامبو بگ یک تنی + راهنمای خرید کیسه جامبو مناسب با محصول" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی, کسب و کار ایرانی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ابعاد جامبو بگ یک تنی + راهنمای خرید کیسه جامبو مناسب با محصول"، کلیک کنید.

یک دیدگاه

  1. سلام
    ما یک شرکت تولید کننده مواد املاح معدنی در شهر اراک هستیم و نیاز به جامبوبگ یک تنی داریم میخواستم بدونم ابعاد جامبوبگ یک تنی چقدر است و قیمت فروشش چند تومنه؟
    لطف می کنید اعلام کنید انواع جامبوبگ که برای مواد پتروشیمی استفاده میشه چی هست؟
    ما نیاز به خرید کیسه بیگ بگ با وزن 5 کیلو گرم هم داریم آیا شما تولید می کنید.