«احمد غالب الرهوی» مأمور تشکیل کابینه جدید یمن شد

«احمد غالب الرهوی» مأمور تشکیل کابینه جدید یمن شد

رئیس شورای عالی سیاسی یمن «احمد غالب ناصر الرهوی» را مأمور به تشکیل کابینه جدید کرد.

به گزارش ایده رسانه، «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن امروز شنبه رسما «احمد غالب ناصر الرهوی» را مأمور به تشکیل کابینه جدید یمن (مستقر در صنعاء) کرد.

به گزارش المسیره، المشاط همچنین «عبدالعزیز بن حبتور» نخست وزیر دولت نجات ملی یمن را که مهرماه سال گذشته از ریاست دولت متبوعش برکنار شد، به عضویت شورای عالی سیاسی یمن درآورد.

شورای عالی سیاسی یمن مهرماه سال گذشته، پس از برکناری دولت صنعاء به ریاست عبدالعزیز بن حبتور، اعلام کرد: «ما از نقش دولت بن حبتور در گذشته با وجود موانع و مشکلات در دوره حملات و تهاجم، محاصره و منابع محدود تمجید می‌کنیم.»

پایان خبر ایده رسانه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "«احمد غالب الرهوی» مأمور تشکیل کابینه جدید یمن شد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "«احمد غالب الرهوی» مأمور تشکیل کابینه جدید یمن شد"، کلیک کنید.