اسلامی: انقلاب اسلامی به سلطه آمریکا خاتمه داد

اسلامی: انقلاب اسلامی به سلطه آمریکا خاتمه داد

رییس سازمان انرژی اتمی گفت: انقلاب اسلامی ملت ایران به سلطه آمریکا خاتمه داده است و این را دنیا الآن می فهمد که آمریکا چه شعار های فریبکارانه ای می دهد و ضد حقوق بشر عمل می کند و غارتگر است.

محمد اسلامی، رییس سازمان انژری اتمی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت وگو با خبرنگار گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری ایده رسانه با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی اظهار کرد: مردم مومنانه و با استمرار پای انقلاب ایستاده اند، مردم وقتی عمل به وعده ها را می بینند دلشان محکم و امیدوارتر می شوند، چون آنها صاحب اصلی انقلاب هستند و انتظارشان این است که مسیولین تلاش موثر داشته باشند.

اسلامی با بیان اینکه تلاش موثر خیلی مهم است، گفت: خدا به این مردم عزت و سلامتی بدهد، این مردم همیشه در راه حفظ این انقلاب هزینه  می دهند و در حفظ و حراست از این انقلاب ذره ای کوتاه نمی آیند.

وی افزود: امروز معنا و مفهوم انقلاب بیشتر خودش را نمایان کرده است، چون انقلاب اسلامی ملت ایران به سلطه آمریکا خاتمه داده است و این را دنیا الآن می فهمد که آمریکا چه شعار های فریبکارانه ای می دهد و ضد حقوق بشر عمل می کند و غارتگر است.

پایان خبر ایده رسانه/

راحله کاویار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اسلامی: انقلاب اسلامی به سلطه آمریکا خاتمه داد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اسلامی: انقلاب اسلامی به سلطه آمریکا خاتمه داد"، کلیک کنید.