افزایش تعداد دانشکده‌های موضوعی دانشگاه آزاد چهارمحال و بختیاری به ۱۱ دانشکده

افزایش تعداد دانشکده‌های موضوعی دانشگاه آزاد چهارمحال و بختیاری به ۱۱ دانشکده

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری از افزایش تعداد دانشکده‌های موضوعی این دانشگاه به ۱۱ دانشکده خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری ایده رسانه، بیست و دومین جلسه هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با حضور محمد قربانی گلشن‌آباد معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی، ابراهیم رحیمی دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و سایر اعضا در واحد شهرکرد برگزار شد.

دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در این نشست گفت: تصویب بودجه سال آینده یکی از مصوبات بیست و دومین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان بود که بر جذب ۲۰ درصدی درآمد‌های پایدار غیرشهریه‌ای دانش‌پایه و دانش‌بنیان تأکید شد.

ابراهیم رحیمی افزود: آزمایشگاه تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری توانست مجوز آزمایشگاه همکار محیط زیست، همکار دامپزشکی و پیاده‌سازی iso۰۲۵ را کسب کند که می‌تواند نویدبخش درآمد پایداری برای دانشگاه باشد.

وی متذکر شد: با راه‌اندازی هفت دانشکده موضوعی و افزایش رشته‌های کاردانی و کارشناسی در سال آینده، تعداد دانشکده‌های موضوعی دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری به ۱۱ دانشکده افزایش پیدا می‌کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افزایش تعداد دانشکده‌های موضوعی دانشگاه آزاد چهارمحال و بختیاری به ۱۱ دانشکده" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افزایش تعداد دانشکده‌های موضوعی دانشگاه آزاد چهارمحال و بختیاری به ۱۱ دانشکده"، کلیک کنید.