انجام 1480 عملیات امدادی در طرح نوروزی/ امدادرسانی به 8 هزار نفر – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان

انجام 1480 عملیات امدادی در طرح نوروزی/ امدادرسانی به 8 هزار نفر - خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری ایده رسانه، بابک محمودی، با بیان اینکه از تاریخ 24 اسفند 1402 تا 3 فروردین ماه 1403، در طرح ملی امداد و نجات نوروزی هزار 480 مورد عملیات امدادی توسط نیروهای این جمعیت صورت گرفته است؛ گفت: 726 مورد جاده ای «معادل 49 درصد» 59 مورد کوهستان «معادل 4 درصد» حادثه جوی 63 مورد معادل «4 درصد» انجام شده است.

وی، کل دریافت کنندگان خدمات امداد و نجات در کشور را 8 هزار و 591 نفر عنوان کرد و افزود: هزار و 304 نفر به صورت سرپایی درمان شدند، 566 نفر نیز به مراکز درمانی منتقل، 207 نفر به مناطق امن انتقال داده شد و 667 نفر نیز اسکان اضطراری داده شد.

رییس سازمان امداد و نجات اضافه کرد: همچنین برای 124 نفر در حوادث و سوانح جاده ای عملیات رهاسازی صورت گرفت و برای هزار و 2 هزار و 906 نفر سنجش میزان قند و فشار خون انجام شد.

محمودی از مسافران و گردشگران خواست از اتراق در حاشیه رودخانه ها دوری کنند.

وی ضمن درخواست از رانندگان برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و پرهیز از هرگونه شتاب زدگی به ویژه در مسیرهای کوهستانی گفت: مسافران در صورت بروز هرگونه حادثه با سامانه 112 هلال احمر تماس حاصل کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انجام 1480 عملیات امدادی در طرح نوروزی/ امدادرسانی به 8 هزار نفر – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انجام 1480 عملیات امدادی در طرح نوروزی/ امدادرسانی به 8 هزار نفر – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.