بازداشت 61 و شهادت 134 خبرنگار از ابتدای جنگ غزه

بازداشت 61 و شهادت 134 خبرنگار از ابتدای جنگ غزه

نهادهای فعال در زمینه اسرای فلسطینی اعلام کردند ارتش رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر تا به امروز 61 خبرنگار فلسطینی را بازداشت کرده که 40 نفر از آنان هنوز هم بازداشت هستند.

به گزارش ایده رسانه، موسسات فعال در زمینه اسرای فلسطینی اعلام کردند ارتش رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر گذشته 61 خبرنگار را در نوار غزه به اسارت گرفته که 40 نفر از آن ها همچنان در بازداشت به سر می برند.

پایگاه خبری عبری زبان والا گزارش داد تحقیقات در مورد شکست هفتم اکتبر، منجر به استعفاهای دسته جمعی مسیولان صهیونیست خواهد شد.

منابع خبری فلسطین گزارش دادند از آغاز جنگ در غزه 134 خبرنگار هم در حملات ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

پایان خبر ایده رسانه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازداشت 61 و شهادت 134 خبرنگار از ابتدای جنگ غزه" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازداشت 61 و شهادت 134 خبرنگار از ابتدای جنگ غزه"، کلیک کنید.