باقری خداحافظی کرد پیکان بی خیال شکایت شد! – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان

باقری خداحافظی کرد پیکان بی خیال شکایت شد! - خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری ایده رسانه و به نقل از روابط عمومی باشگاه پیکان، ظهر امروز منصور باقری هافبک پیشین پیکان که در پنجره نقل و انتقالاتی نیم فصل راهی نساجی مازندران شده بود، با حضور در دفتر باشگاه، با دکتر احمد مددی مدیرعامل پیکان دیدار و گفت وگو کرد. او در این دیدار، ضمن تجدید خاطره، با مددی و کارمندان باشگاه خداحافظی کرد.

این بازیکن سپس راهی زمین تمرین شد تا با همبازی های سابقش خداحافظی کند. رضا عنایتی نیز برای این بازیکن آرزوی موفقیت در تیم جدیدش کرد.

به گزارش خبرنگار ایده رسانه، باشگاه پیکان در حالی این خبر را منتشر کرد که چند روز قبل مدعی شده بود از باقری به دلیل عقد قرارداد غیر قانونی با نساجی شکایت کرده است!

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "باقری خداحافظی کرد پیکان بی خیال شکایت شد! – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "باقری خداحافظی کرد پیکان بی خیال شکایت شد! – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.