برخورد قاطع دادگستری کردستان با متخلفان حوزه املاک و خودرو

برخورد قاطع دادگستری کردستان با متخلفان حوزه املاک و خودرو

به گزارش خبرگزاری ایده رسانه از سنندج، بهادر اسدی سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کردستان تصریح کرد: در راستای کاهش دعاوی و ورودی پرونده به دادگستری استان، نظارت بر خرید و فروش املاک و خودرو در بنگاه ها و در فضای مجازی در سال جاری تشدید می گردد.

اسدی با اشاره به لزوم حضور و فعالیت شخص دارنده جواز کسب در بنگاه، افزود: با توجه به اینکه فعالیت در این حوزه دارای آثار و تبعات حقوقی و اجتماعی است هرگونه خرید و فروش و اجاره جواز کسب و پروانه تخصصی مشاوره املاک و خودرو ممنوع است.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه سپری کردن دوره آموزشی ویژه مشاوران املاک و خودرو برای صدور جواز کسب و تمدید آن اجباری است، چنانچه دارنده جواز کسب مبادرت به فروش یا اجاره آن نماید، جواز کسب مربوطه باطل خواهد شد و با فرد خاطی برخورد قانونی می گردد.

اسدی همچنین اضافه کرد: دریافت هرگونه وجهی از طرفین معامله خارج از عرف قانونی، تخلف بوده و متخلف به پرداخت 10 برابر وجه دریافتی در حق دولت محکوم می گردد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برخورد قاطع دادگستری کردستان با متخلفان حوزه املاک و خودرو" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برخورد قاطع دادگستری کردستان با متخلفان حوزه املاک و خودرو"، کلیک کنید.