برگزاری جلسه و کارگاه توانمند سازی انجمن های مردم نهاد و سمن های زیست محیطی جهت ارایه برنامه های هفته محیط زیست 1403

برگزاری جلسه و کارگاه توانمند سازی انجمن های مردم نهاد و سمن های زیست محیطی جهت ارایه برنامه های هفته محیط زیست 1403

به گزارش خبرگزاری ایده رسانه استان سمنان، مجتبی قندالی معاون محیط زیست انسانی ، با اشاره به نقش بسیار مهم سمن ها و فعالان در حفظ محیط زیست خواستار مشارکت بیشتر علاقمندان در حفاظت و دفاع از محیط زیست شد. وی با یادآوری شعار سال و تاکید مقام معظم رهبری بر مشارکت مردم در حل مشکلات کشور گفت: تشکل های مردمی و انقلابی جزو خطاب اصلی رهبری هستند و بعنوان حلقه میانی می توانند بهترین نقش را در مردمی سازی محیط زیست کشور ایفا کنند.

این جلسه جهت هم اندیشی، تبیین و برنامه ریزی برای برگزاری مراسم و سایر اقدامات برنامه ریزی شده جهت تنویر افکار عمومی و اهمیت « سهم من در تداوم حیات »، با حضور مسیولین و اعضای دست اندرکار و سمن های زیست محیطی و خانه های محیط زیست استان و حضور مجازی سایر روسای واحد و سمنها در سالن جلسات اداره کل برگزار گردید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برگزاری جلسه و کارگاه توانمند سازی انجمن های مردم نهاد و سمن های زیست محیطی جهت ارایه برنامه های هفته محیط زیست 1403" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برگزاری جلسه و کارگاه توانمند سازی انجمن های مردم نهاد و سمن های زیست محیطی جهت ارایه برنامه های هفته محیط زیست 1403"، کلیک کنید.