بمب دیرهنگام پرسپولیس ترکید/میلاد محمدی در اردوگاه سرخ – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری ایده رسانه و به نقل از رسانه باشگاه پرسپولیس، میلاد محمدی مدافع ۳۰ ساله تیم ملی که از آکادمی پرسپولیس به فوتبال ایران معرفی شد پس از مذاکره و انجام توافقات لازم با مدیران باشگاه به پرسپولیس پیوست.

محمدی بامداد امروز سه شنبه قرارداد دو ساله خود با پرسپولیس را به صورت اینترنتی امضا کرد و به زودی برای شرکت در تمرینات تیم به تهران می‌آید.

بازیکن جدید پرسپولیس که توانایی بازی به عنوان مدافع چپ و وینگر چپ را دارد سابقه بازی در تیم‌های راه‌آهن، احمد گروژنی روسیه، خنت بلژیک، آ. ا. ک آتن یونان و آدانا دمیراسپور ترکیه را در کارنامه دارد. او همچنین ۶۱ بار پیراهن تیم ملی را بر تن کرده و یک گل ملی هم دارد.

بمب دیرهنگام پرسپولیس ترکید/میلاد محمدی در اردوگاه سرخ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بمب دیرهنگام پرسپولیس ترکید/میلاد محمدی در اردوگاه سرخ – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بمب دیرهنگام پرسپولیس ترکید/میلاد محمدی در اردوگاه سرخ – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.