تاکید عربستان بر حمایت از تشکیلات خودگردان فلسطین

تاکید عربستان بر حمایت از تشکیلات خودگردان فلسطین

وزیر امور خارجه عربستان بر لزوم حمایت از تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد و گفت: «همه موانع بر سر راه رام الله باید برداشته شود».

به گزارش ایده رسانه، «فیصل بن فرحان» وزیر امور خارجه عربستان گفت: «ما بر حمایت خود از دولت (تشکیلات خودگردان) فلسطین و اهمیت رفع موانع بر سر راه آن، از جمله موانع تحمیل شده توسط اسراییل تاکید می کنیم.»

وی افزود: «ما خواهان رفع انسداد اموال فلسطینی و عدم انجام اقداماتی هستیم که مانع کار دولت (تشکیلات خودگردان) فلسطین شود.»

هفته گذشته، «یاییر لاپید» رییس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی طی اظهاراتی گفت: کابینه نتانیاهو باید با مذاکره درباره تشکیل کشور فلسطین به عنوان بخشی از مذاکرات عادی سازی روابط با عربستان سعودی موافقت کند.

لاپید گفت: دولت تشکیلات خودگردان فلسطین فقط باید در بخش مدنی غزه سهیم باشد.

پایان خبر ایده رسانه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تاکید عربستان بر حمایت از تشکیلات خودگردان فلسطین" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تاکید عربستان بر حمایت از تشکیلات خودگردان فلسطین"، کلیک کنید.