تخفیف های مجله ایده رسانه واقعی هستند؟ – ایده رسانه

در هر کمپین تخفیف محور وقتی دنبال کالای موردنظرمان می گردیم و منتظر دیدن یک تخفیف هیجان انگیز هستیم، همزمان می گوییم نکند تخفیف ها غیرواقعی باشند؟

به گزارش ایده رسانه، به نقل از اقتصاد آنلاین، اتفاقا این یکی از اتفاقات بدی است که معمولا در کمپین های تخفیفی بزرگ مانند بلک فرایدی می افتد. در روزهای نزدیک به برگزاری این کمپین ها فروشندگانی قیمت های بالا برای کالاها در نظر می گیرند و بعد با تخفیف زیاد، کالا را به قیمت اصلی یا حتی کمی بالاتر می رسانند و می فروشند. این ماجرا را هم در فروشگاه های داخل شهر می بینیم و هم در فروشگاه های اینترنتی.

تخفیف های دیجی کالا واقعی هستند؟

یکی از فروشگاه های اینترنتی که در روزهای بلک فرایدی از آن به همین دلیل انتقاد می شود دیجی کالا است. معمولا هم در شبکه های اجتماعی اسکرین شاتی از قیمت قبل و بعد از تخفیف کالاها می گذارند و می نویسند که در واقع کالا اصلا تخفیف نخورده است! بعد هم کار به بد و بیراه گفتن به فروشنده و فروشگاه می رسد.

راهی برای شناسایی تخفیفی دروغین

با وجود این اتفاقات چطور مطمین شویم تخفیف هایی که در دیجی کالا می بینیم واقعی است؟ مساله اینجاست که تشخیص این مساله چندان با کاربر نیست و تیمی که در دیجی کالا پرایسینگ یا تیم قیمت گذاری نام دارد باید آنها را بررسی کند.

این تیم برای بلک فرایدی امسال از راهکاری استفاده کرد تا اجازه ندهد کسی از این کمپین سوءاستفاده کند. با این راهکار فروشندگانی که برای بعضی از کالاها به مدت طولانی تخفیف بالا گذاشته بودند، فروشی نداشتند و دیجی کالا برای آنها یک ویترین شده بود، شناسایی شدند. کالاهایی هم که تخفیف غیراقتصادی و غیرمنطقی داشتند بررسی شدند. پس از آن با فروشندگان تماس گرفتند و مساله را مطرح کردند تا تخفیف ها اصلاح شود و وضعیت کالا به حالت عادی برگردد. البته تعداد کمی از فروشندگان که راضی به انجام این تغییر نشدند اخطار گرفتند و جریمه شدند. برای همین امسال تعداد تخفیف های دروغین بسیار کمتر شد و اسکرین شات خاصی هم درباره اش در شبکه های اجتماعی منتشر نشد.

تخفیف بی منطق

استفاده از این راه حل فقط برای بلک فرایدی نبوده است. هر هفته تخفیف ها و کالاها بررسی می شوند و فروشنده هایی که تخفیف غیرواقعی داشته اند بعد از شناسایی اخطار می گیرند و جریمه می شوند. حتی در بخشی مانند «شگفت انگیزها» که تخفیف محور است رقم ها و درصدها رصد می شوند تا کسی نتواند با تخفیف عجیب ولی دروغین سر خریداران کلاه بگذارد.

با این راهکارها کالاهای دیجی کالا خیلی کمتر از قبل تخفیف های عجیب و غیرواقعی می گیرند و می توانید با خیال راحت از دیدن تخفیف ها ذوق زده شوید و خرید کنید.

پایان خبر ایده رسانه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تخفیف های مجله ایده رسانه واقعی هستند؟ – ایده رسانه" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تخفیف های مجله ایده رسانه واقعی هستند؟ – ایده رسانه"، کلیک کنید.