تریلی حامل ۱۶ کیلو تریاک در نایین توقیف شد – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان

تریلی حامل ۱۶ کیلو تریاک در نایین توقیف شد - خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان

سرهنگ مهرداد فراشی در گفت و گو با خبرنگار ایده رسانه اظهار کرد: مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت در فرماندهی انتظامی شهرستان نائین، حین اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی به یک دستگاه تریلی مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی در ادامه گفت: مأموران پلیس حاضر در صحنه پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی تخصصی از این تریلی پرداخته که در بازرسی انجام شده مقدار ۱۶ کیلو و ۸۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف کردند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: در این رابطه یک دستگاه تریلی توقیف و یک متهم نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تریلی حامل ۱۶ کیلو تریاک در نایین توقیف شد – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تریلی حامل ۱۶ کیلو تریاک در نایین توقیف شد – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.