تشکیل شورای مشورتی واکاوی مباحث مالیات بر عملکرد در چابهار

تشکیل شورای مشورتی واکاوی مباحث مالیات بر عملکرد در چابهار

ایده رسانه/سیستان و بلوچستان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: شورای مشورتی واکاوی مباحث مالیات بر عملکرد، حقوق، ارزش افزوده، آموزش مودیان و فعالان اقتصادی منطقه آزادچابهار تشکیل شد.

حمیرا ریگی شامگاه دوشنبه در دیدار مدیرکل امور مالیاتی استان سیستان و بلوچستان ضمن تبیین و تشریح مباحث قوانین و مقررات مالیاتی در راستای انجام تکالیف مقرر در قانون مالیات‌ها و بهره‌مندی فعالان اقتصادی بابت فعالیت‌های داخل محدوده منطقه آزاد تجاری‌صنعتی چابهار به مشوق‌ها و مزایای قانونی نیز در این خصوص اشاره کرد.

وی هم‌افزایی مسئولان در راستای تسهیل تجارت را امید آفرین و اثربخش دانست و اظهار کرد: آموزش‌ها مستمر و پیوسته منجر به افزایش اطلاعات و آگاهی مودیان موجب ایجاد فضای تعاملی و انگیزه پرداخت و مشارکت مودیان در عمران آبادانی منطقه خواهد شد.

مدیرکل امور مالیاتی استان سیستان و بلوچستان نیز با تاکید براینکه اعمال هرگونه بهره‌مندی از نرخ صفر مالیاتی مطابق ماده ۱۳ مناطق آزاد منوط به تکمیل و ارائه اظهارنامه مالیاتی، صورت‌های مالی در موعد مقرر قانونی و حسب مورد ارائه دفاتر و اسناد و مدارک حسابداری است، افزود: در این خصوص اداره کل امور مالیاتی استان سیستان و بلوچستان با برنامه‌ریزی مدون و در چارچوب مباحث مالیاتی فعالان اقتصادی منطقه آزاد چابهار، بصورت کارگاه آموزشی به تشریح مباحث مالیاتی جهت سهولت امور مالیاتی فعالان آمادگی لازم را داراست.

پایان خبر ایده رسانه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تشکیل شورای مشورتی واکاوی مباحث مالیات بر عملکرد در چابهار" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تشکیل شورای مشورتی واکاوی مباحث مالیات بر عملکرد در چابهار"، کلیک کنید.