توزیع بیش از 4 میلیون لیتر سوخت کشاورزی در شهرستان همدان – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان

توزیع بیش از 4 میلیون لیتر سوخت کشاورزی در شهرستان همدان - خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری ایده رسانه، رحمان ایرانپور از توزیع 4 میلیون و 600 هزار لیتر سوخت در مرحله اول توزیع سوخت بین ناوگان کشاورزی شهرستان همدان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه یکی از راهکارهای جلوگیری از قاچاق و هدررفت سوخت اختصاص سوخت به مصرف کنندگان بر اساس عملکرد واقعی آنهاست افزود: به طوری که میزان مصرف نیرومحرکه بر اساس پارامترها و عملکرد آن مشخص شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان همدان در ادامه یادآور شد: همدان دارای 4 هزار و 244 دستگاه نیرومحرکه بخش کشاورزی شامل انواع تراکتورهای سنگین و نیمه سنگین، تراکتور باغی، تیلر و کمباین است.

وی با تاکید بر اینکه سطح زیرکشت محصولات زراعی و باغی در همدان 141 هزار و 119 هکتار است تصریح کرد: 13 میلیون لیتر سهمیه سوخت به این شهرستان تخصیص یافته است.

ایرانپور بیان کرد: از 13 میلیون لیتر سوخت تخصیص یافته از ابتدای بهار 4 میلیون و 600 هزار لیتر توزیع شده است.

وی متذکر شد: پس از ثبت درخواست متقاضیان در سامانه سدف، تعیین میزان سهمیه سوخت توسط کارشناسان سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان انجام می گیرد، همچنین سهمیه سوخت بر مبنای سطح زیرکشت نیز برآورد می شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان همدان خاطرنشان کرد: سهمیه های تعیین شده 35 درصد در فصل بهار، 30 درصد در تابستان و 35 درصد در فصل پاییز منظور می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توزیع بیش از 4 میلیون لیتر سوخت کشاورزی در شهرستان همدان – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توزیع بیش از 4 میلیون لیتر سوخت کشاورزی در شهرستان همدان – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.