خبر تغییر ناگهانی وزیر اقتصاد صحت دارد؟/ توضیح رییس شورای اطلاع رسانی دولت درباره تغییر در تیم اقتصادی دولت

خبر تغییر ناگهانی وزیر اقتصاد صحت دارد؟/ توضیح رییس شورای اطلاع رسانی دولت درباره تغییر در تیم اقتصادی دولت

به گزارش خبرگزاری ایده رسانه، در پی انتشار برخی اخبار مبنی بر تغییر احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در بعضی از اکانتهای ضددولت، پیگیری خبرنگار ایده رسانه نشان میدهد که این خبر غیرواقعی و کذب است.

به نظر می رسید دمیدن به التهاب در بازار اقتصادی و ارزی از دلایل انتشار این شایعات است و با عنایت به شراط حساس فعلی، به احتمال زیاد با برخورد قضایی مواجه خواهد شد.

به گزارش ایده رسانه، خلجی رییس شورای اطلاع رسانی دولت نیز در واکنش به این اخبار در پیامی تاکید کرد: “تروریست های اقتصادی همپای تروریست های حملات دمشق و چابهار مشغول بمباران افکار عمومی با خبر کذب هستند.

افزایش نااطمینانی و دامن زدن به انتظارات تورمی،مهمترین راهبرد آنها در این روزها است.القاء تزلزل در تیم اقتصادی دولت با تولید اخبار جعلی را باید در این چارچوب تحلیل و ردیابی کرد.”

223225

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خبر تغییر ناگهانی وزیر اقتصاد صحت دارد؟/ توضیح رییس شورای اطلاع رسانی دولت درباره تغییر در تیم اقتصادی دولت" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خبر تغییر ناگهانی وزیر اقتصاد صحت دارد؟/ توضیح رییس شورای اطلاع رسانی دولت درباره تغییر در تیم اقتصادی دولت"، کلیک کنید.