دادستان آمریکایی از هریس خواست بایدن را برکنار کند

دادستان آمریکایی از هریس خواست بایدن را برکنار کند

دادستان کل یکی از ایالت های آمریکا از معاون رییس جمهور این کشور خواست تا به دلیل زوال توانایی های شناختی جو بایدن، او را از قدرت به زیر بکشد.

به گزارش ایده رسانه، «پاتریک موریسی» دادستان کل ایالت ویرجینیای غربی از «کامالا هریس» معاون رییس جمهور آمریکا خواست متمم 25 قانون اساسی آمریکا را علیه «جو بایدن» رییس جمهور این کشور فعال کرده و او را به دلیل «زوال شدید شناختی» از قدرت برکنار کند.

این دادستان آمریکایی در نامه ای به کامالا هریس نوشت: مدت هاست که آمریکایی ها از روی ناچاری شاهد زوال شناختی شدید رییس جمهور خود بوده اند. در این نامه از شما می خواهم با استفاده از قدرت خود تحت ماده چهارم متمم 25 قانون اساسی آمریکا، اعلام کنید جو بایدن توان انجام وظایف خود را ندارد.

موریسی در این نامه به گزارش اخیر «رابرت هور» بازرس ویژه آمریکا در مورد مدیریت نادرست اسناد محرمانه توسط بایدن استناد کرد؛ گزارشی که در آن بایدن از اتهامات جنایی مبرا شد، اما نویسنده هشدار داد که حافظه او در وضعیت خطرناکی قرار دارد.

دادستان کل ویرجینیای غربی همچنین در این نامه به چندین نمونه اخیر از حواس پرتی های بایدن اشاره کرد که در آن ها او اسامی سیاستمداران و مسایل اساسی و پایه را فراموش کرد.

با این همه، بایدن 81ساله نگرانی های مطرح شده نسبت به کهولت سن خود را بی اساس دانسته و اصرار دارد حافظه اش در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

پایان خبر ایده رسانه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دادستان آمریکایی از هریس خواست بایدن را برکنار کند" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دادستان آمریکایی از هریس خواست بایدن را برکنار کند"، کلیک کنید.