«درآمدی بر هویت ملی در اندیشه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای» رونمایی شد

در کتابخانه و موزه ملی ملک؛

«درآمدی بر هویت ملی در اندیشه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای» رونمایی شد

کتاب «درآمدی بر هویت ملی در اندیشه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای» به قلم عباسعلی رهبر رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری ایده رسانه، آیین رونمایی از کتاب «درآمدی بر هویت ملی در اندیشه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای» عصر امروز در مجموعه کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار شد.

در این مراسم که با اجرای راحله امینیان و با حدود چهل دقیقه تاخیر ازموعد مقرر آغاز شد،  پس از خوشامدگویی امیر خوراکیان مدیر مجموعه کتابخانه و موزه ملی ملک، محمد اسحاقی معاون آموزش و پژوهش دفتر حفظ و نشر آثارحضرت آیت الله خامنه ای پشت تریبون آمد و گفت: رویکرد جدید انتشارات انقلاب اسلامی توجه به مفاهم بنیادین سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در اندیشه و بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی اظهار کرد: کتاب «درآمدی بر هویت ملی در اندیشه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای» تازه ترین اثر انتشارات انقلاب اسلامی است که به قلم دکتر عباسعلی رهبر عضو هییت علیم دانشگاه علامه طباطبایی به رشته تحریر درآمده است. این کتاب از یک پیشگفتار، دو فصل و  یک  بخش نتیجه گیری تشکیل شده است.

اسحاقی افزود: نویسنده در فصل اول به تبیین مفهوم هویت ملی از نگاه رهبر انقلاب پرداخته و فصل دوم به عناصر و عواملی که هویت ملی را تهدید می کند اختصاص یافته است. درهمین فصلف راه های حفظ و تقویت هویت ملی از نگاه رهبر معظم انقلاب نیز مورد واکاوی قرار گرفته است.

این خبر در حال تکمیل است….

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "«درآمدی بر هویت ملی در اندیشه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای» رونمایی شد" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "«درآمدی بر هویت ملی در اندیشه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای» رونمایی شد"، کلیک کنید.