دیدار تدارکاتی استقلال با تیم ترکیه‌ای – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان

دیدار تدارکاتی استقلال با تیم ترکیه‌ای - خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری ایده رسانه و نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، شاگردان جواد نکونام در نخستین دیدار تدارکاتی خود در اردوی ترکیه عصر فردا دوشنبه به مصاف تیم فوتبال استانبول اسپور خواهد رفت.

این دیدار عصر فردا در کمپ اصلی شهر ارزوم برگزار خواهد شد در کمپ مجهزی که دارای یازده زمین چمن فوتبال است و به صورت همزمان میزبان چند تیم بزرگ عربستانی و کویتی است که تمامی آن‌ها در حال آماده‌سازی برای حضور در رقابت‌های داخلی خود هستند. همچنین تیم ملی جوانان ترکیه نیز به صورت همزمان در این کمپ تمرینی اردو زده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دیدار تدارکاتی استقلال با تیم ترکیه‌ای – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دیدار تدارکاتی استقلال با تیم ترکیه‌ای – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.