راه اندازی آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی و داروی دانشگاه آزاد چابهار

نرماشیری به ایده رسانه خبر داد؛

راه اندازی آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی و داروی دانشگاه آزاد چابهار

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان از راه اندازی آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی و دارو در واحد چابهار خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری، آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی و دارو به اهتمام دانشگاه آزاد اسلامی و همکاری شرکت شهرک های صنعتی استان سیستان و بلوچستان در شهرستان کنارک گشایش یافت.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در حاشیه راه اندازی این آزمایشگاه به خبرنگار ایده رسانه گفت: آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی و دارو در حاشیه برگزاری نهمین نشست اتحادیه شرق کشور و نخستین نشست اتحادیه جنوب آزمایشگاه مواد غذایی با حضور علی سروری مجد قایم مقام رییس دانشگاه آزاد اسلامی، معاونان و مدیران سازمان مرکزی، روسای واحدهای شرق و جنوب دانشگاه و اعضای هییت رییسه استان سیستان و بلوچستان در شهرستان کنارک راه اندازی شد.

کامبیز نرماشیری با بیان اینکه آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی و دارو آزمایشگاه دارای بخش های شیمی و آنالیز، آنالیز دستگاهی شامل دستگاه های جی سی و جذب اتمی است، ادامه داد: آزمایش های قابل انجام در این آزمایشگاه نیاز منطقه را برای آزمون های موردنیاز در شرکت های فرآوری ماهی و میگو، پودر ماهی، و کنسروسازی ها برطرف می کند و امکان انجام همه آزمایش های موردنیاز در این آزمایشگاه مهیا شده است.

دبیر هییت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان افزود: آزمایشگاه غذا دارو، استاندارد، دامپزشکی و محیط زیست توسط دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان و شهرک شرکت های صنعتی راه اندازی شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "راه اندازی آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی و داروی دانشگاه آزاد چابهار" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "راه اندازی آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی و داروی دانشگاه آزاد چابهار"، کلیک کنید.