رایزنی کنعانی با همتای روس خود در مورد تقویت همکاری‌های رسانه‌ای دو کشور 

رایزنی کنعانی با همتای روس خود در مورد تقویت همکاری‌های رسانه‌ای دو کشور 

ناصر کنعانی، سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه ایران که برای شرکت در نشست سخنگویان کشورهای عضو بریکس در مسکو به سر می‌برد، امروز با ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه دیدار و گفت وگو کرد. 

به گزارش ایده رسانه، در این دیدار طرفین ضمن مرور برخی از ابعاد روابط دوستانه و سازنده دو کشور در حوزه دوجانبه، در خصوص تقویت همکاری‌های رسانه‌ای، دیپلماسی عمومی و فرهنگی دو کشور گفتگو و تبادل نظر کردند.

براساس این گزارش ، فدراسیون روسیه به عنوان رئیس دوره‌ای بریکس، امسال با برگزاری رویدادهای متنوع در زمینه‌های موضوعی گوناگون، میزبان مقام‌های کشورهای عضو، برای مشورت در راستای توسعه همکاری‌های همه جانبه کشورهای گروه بریکس است.

پایان خبر ایده رسانه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رایزنی کنعانی با همتای روس خود در مورد تقویت همکاری‌های رسانه‌ای دو کشور " هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رایزنی کنعانی با همتای روس خود در مورد تقویت همکاری‌های رسانه‌ای دو کشور "، کلیک کنید.