روکش آسفالت محور زنجان _ بیجار اجرا شد – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان

روکش آسفالت محور زنجان _ بیجار اجرا شد - خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری ایده رسانه، مهدی احمدی گفت: روکش آسفالت زنجان_بیجار حدفاصل شهر زنجان تا پلیس راه به طول ۴.۵ کیلومتر با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان پایان یافت.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زنجان افزود: در راستای ارتقا ایمنی، خط‌‌کشی این محور نیز صورت می‌گیرد تا کاربران جاده‌ای با اطمینان خاطر تردد کنند.

احمدی ارتقای کیفیت رویه راه و افزایش رضایتمندی کاربران را از دلایل اقدام به این کار عنوان کرد و ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته در سال‌های آتی نیز این اقدامات به شکل گسترده در دیگر محورها ادامه خواهد داشت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "روکش آسفالت محور زنجان _ بیجار اجرا شد – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "روکش آسفالت محور زنجان _ بیجار اجرا شد – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.