رییس جمهور آینده راه شهید رییسی را ادامه دهد – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان

رییس جمهور آینده راه شهید رییسی را ادامه دهد - خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان

حجت الاسلام والمسلمین سید امان‌الله حسینی‌صدر در گفتگو با خبرنگار ایده رسانه، اظهار کرد: شهید رئیسی شاخص‌های یک رئیس جمهور اصلح را مشخص کرد و فردی که در آینده امور اجرایی کشور را در دست می‌گیرد وظیفه سنگینی برعهده خواهد داشت.

وی ادامه داد: اخلاص، مجاهدت، تلاش‌گری، خستگی‌ناپذیری، فسادناپذیری و خدمتگزاری به مردم شاخص‌ترین ویژگی‌های شهید جمهور بود که باید مورد توجه رئیس جمهور آینده قرار بگیرد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) تصریح کرد: خستگی‌ناپذیری شهید رئیسی وی را به رئیس جمهور میدانی و نه رئیس جمهور پشت میزنشین تبدیل کرده بود و با اشرافی که به مسائل پیدا کرده بود راهکارهای موفقیت‌آمیزی برای حل مشکلات ارائه می‌کرد.

حجت‌الاسلام حسینی‌صدر بیان کرد: ملت ایران از رئیس جمهور آینده خود انتظار دارند با تمام قدرت راه شهید رئیسی را ادامه دهند و با کار و تلاش بی وقفه و روحیه خستگی‌ناپذیری مسیر توسعه کشور را فراهم کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) گفت: مردم همواره در انتخابات حضور پر رنگی داشته‌اند و در این دوره نیز بار دیگر به نظام رای می‌دهند و قدرت جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان می‌کشانند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رییس جمهور آینده راه شهید رییسی را ادامه دهد – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رییس جمهور آینده راه شهید رییسی را ادامه دهد – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.