زمان انسداد محور کندوان برای ایمن سازی هنوز مشخص نشده است – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان

زمان انسداد محور کندوان برای ایمن سازی هنوز مشخص نشده است - خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان

سرگرد محمد احمدی در گفت وگو با خبرنگار ایده رسانه درباره انسداد شش روزه محور کندوان برای ایمن سازی گفت: برای انسداد محورکندوان فعلاً اقدامی نشده است.

وی افزود: قرار است روز پنجشنبه در این باره نتیجه گیری شود و زمان انسداد از سوی پلیس راه اعمال اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش ایده رسانه، خبر انسداد شش روزه محور کندوان امروز از سوی برخی رسانه ها منعکس شده بود که پلیس راه کندوان این زمینه واکنش داشته است. در این خبر اعلام شده بود، محور چالوس – کرج محدوده کندوان به منظور ایمن سازی از روز جمعه هفته جاری حوالی ساعت 24 تا سوم اسفندماه به مدت 6 روز «شبانه روز» به روی وسایل نقلیه موتوری مسدود می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "زمان انسداد محور کندوان برای ایمن سازی هنوز مشخص نشده است – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "زمان انسداد محور کندوان برای ایمن سازی هنوز مشخص نشده است – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.