سازمان فناوری نوین شهرداری تهران در انتظار مجوز وزارت کشور 

صادقی در گفت‌وگو با ایده رسانه خبر داد:

سازمان فناوری نوین شهرداری تهران در انتظار مجوز وزارت کشور 

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: تاسیس سازمان فناوری نوین شهرداری تهران در این دوره اتفاق افتاده است و البته هنوز این سازمان در چم و خم دریافت مجوز از وزارت کشور است و خود همین مسئله نشان دهنده این است که موضوع برای شهرداری، موضوع پر اهمیتی است.

احمد صادقی عضو شورای اسلامی شهر تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری ایده رسانه، اظهار کرد: در دوره ششم مدیریت شهری هم شهرداری تهران و هم شورای اسلامی این شهر به موضوع هوشمند سازی نگاه دیگری داشتند.

وی تصریح کرد: تاسیس سازمان فناوری نوین شهرداری تهران در این دوره اتفاق افتاده است و البته هنوز این سازمان در چم و خم دریافت مجوز از وزارت کشور است و خود همین مسئله نشان دهنده این است که موضوع برای شهرداری، موضوع پر اهمیتی است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: ساختاری که در خصوص دنبال کردن مسئله هوشمندسازی در بخش‌های مختلف مثل سازمان حمل و نقل و ترافیک و حذف و اضافه شدن چند شرکت به وجود آمده است، نشان از اهمیت موضوع هوشمندسازی است.

سرعت بالای هوشمندسازی در مدیریت شهری جهانی!

صادقی همچنین تاکید کرد: موضوع هوشمندسازی یک موضوعی نیست که بگوییم الان تمام شده و دیگر نیاز به اقدامات بعدی ندارد و کلا سرعت هوشمندسازی مدیریت شهری در دنیا، آنقدر سرعت زیادی دارد که به هر حال رسیدن به این حد از سرعت باید همه مجموعه‌های مرتبط تلاش کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: در حوزه حمل و نقل، شهرسازی، عمران و در سایر حوزه‌ها موضوع هوشمندسازی مسئله حائز اهمیت و مهمی است و حتی در موضوع به ظاهر ساده ای مثل آسفالتی که در کف خیابان و زمین ریخته می‌شود باید هوشمند شده و از تکنولوژی های مختلفی در این زمینه استفاده کنیم. 

عضو شورای اسلامی شهر تهران یادآور شد: کارهای دریافت مجوز و احکام مرتبط با سازمان فناوری نوین شهرداری تهران که از مصوبه‌های شورای شهر تهران و مربوط به مسئله هوشمندسازی بوده، از وزارت کشور در حال انجام است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سازمان فناوری نوین شهرداری تهران در انتظار مجوز وزارت کشور " هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سازمان فناوری نوین شهرداری تهران در انتظار مجوز وزارت کشور "، کلیک کنید.