سرم اوردینری b oil (روغن بی اویل اوردینری) قیمت و خرید

سرم اوردینری b oil (روغن بی اویل اوردینری) قیمت و خرید

سرم اوردینری b oil

سرم اوردینری b oil یکی از محصولات پیشرفته و محبوب از برند معتبر Ordinary است که به طور خاص برای تقویت و بهبود وضعیت پوست و مو طراحی شده است. این سرم با استفاده از ترکیبی از روغن‌های طبیعی و اسیدهای چرب ضروری، تجربه‌ای خاص و موثر از مراقبت پوست را ارائه می‌دهد. فرمولاسیون دقیق این محصول، آن را به انتخابی ایده‌آل برای کسانی که به دنبال یک راه‌حل جامع و حرفه‌ای برای مراقبت روزانه پوست خود هستند، تبدیل کرده است. با بافتی سبک و جذب سریع، روغن بی اویل اوردینری به راحتی در روتین مراقبتی شما جا می‌گیرد و تجربه‌ای متفاوت از لطافت و تازگی پوست را به ارمغان می‌آورد.
مزایای استفاده از سرم اوردینری b oil

سرم اوردینری b oil یک محصول چند کاره است که به دلیل فرمولاسیون خاص و غنی از ترکیبات مفید، مزایای زیادی برای پوست و مو دارد. در زیر توضیحاتی در مورد هر یک از مزایای این سرم آمده است:

کاهش روند پیری پوست و جلوگیری از ایجاد چین و چروک: این سرم با ترکیباتی مانند آنتی‌اکسیدان‌ها و اسیدهای چرب ضروری، به تقویت سلول‌های پوست کمک کرده و از ایجاد چین و چروک جلوگیری می‌کند. این ترکیبات به مبارزه با آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد پرداخته و فرآیند پیری پوست را کند می‌کنند.

کمک به رفع جای جوش و آکنه: روغن بی اویل اوردینری دارای خواص ضد التهابی و ضد باکتری است که باعث کاهش التهاب و جلوگیری از ایجاد جوش‌های جدید می گردد. همچنین، با بهبود روند ترمیم پوست، کاهش جای جوش و آکنه را به دنبال دارد.

 

 

رطوبت رسانی و کنترل چربی پوست: این سرم با حفظ رطوبت طبیعی پوست و تامین اسیدهای چرب ضروری، سبب تعادل سطح چربی پوست می گردد. این ویژگی باعث می‌شود که پوست همیشه مرطوب و شاداب بماند و از خشکی و چربی بیش از حد جلوگیری شود.

بالا بردن قابلیت ارتجاعی پوست و مو: ترکیبات موجود در این سرم مانند اسیدهای چرب امگا و ویتامین‌های مختلف به تقویت فیبرهای پوست و مو کمک فراوانی می کند و باعث افزایش قابلیت ارتجاعی آن ‌ها می‌شود. این ویژگی، بهبود انعطاف‌پذیری و نرمی پوست و مو را به دنبال دارد.

محافظت از پوست در برابر رادیکال های آزاد: رادیکال‌های آزاد باعث آسیب‌های زیادی به سلول‌های پوست می‌شوند و روند پیری پوست را سرعت می بخشند. این سرم با داشتن آنتی‌اکسیدان‌ها، از پوست در برابر آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند.

رفع خشکی و افزایش آبرسانی پوست: روغن بی اویل اوردینری به دلیل داشتن ترکیبات مرطوب‌کننده سبب رفع خشکی پوست می گردد. استفاده منظم از این محصول، پوست را همیشه نرم و مرطوب نگه می دارد.

فاقد الکل، سولفات، سیلیکون، گلوتن، رنگ مصنوعی و پارابن: سرم اوردینری b oil به دلیل نداشتن مواد مضر مانند الکل، سولفات، سیلیکون، گلوتن، رنگ مصنوعی و پارابن، برای انواع پوست‌ها حتی پوست‌های حساس مناسب است و می‌تواند بدون ایجاد حساسیت و آسیب، به بهبود وضعیت پوست کمک کند.

همچنین برای از بین بردن سرم ضد چروک اوردینری و چروک های صورت می توان از محصولات دیگر این برند نیز استفاده کرد :

سرم رتینول اوردینری غلظت 0.2 حجم 30 میل
روش استفاده از سرم آرژیرلین اوردینری
طرز استفاده از سرم بافه اوردینری
قیمت سرم ماتریکسیل اوردینری
سرم آنتی اکسیدان euk 134 0.1 اوردینری
سرم ضد چروک گرن اکتیو رتینوئید 2 امولسیون اوردینری
سرم رسوراترول اوردینری
سرم آلفا لیپوئیک اسید اوردینری
ترکیبات سرم اوردینری b oil

سرم اوردینری b oil از ترکیبات طبیعی و غنی بهره می‌برد که برای بهبود وضعیت پوست و مو بسیار موثر هستند. ترکیبات اصلی این سرم موجود در فروشگاه آرایشی خانوم جون عبارتند از:

اسیدهای چرب امگا: شامل امگا 3 و امگا 6 که برای حفظ رطوبت و نرمی پوست ضروری هستند. این اسیدهای چرب باعث تغذیه پوست و مو می شوند و از خشکی و التهاب جلوگیری می‌کنند.

روغن مارولا: روغن بی اویل اوردینری غنی از آنتی‌اکسیدان‌ها، اسیدهای چرب و ویتامین C است. به تقویت و بازسازی سلول‌های پوست کمک می‌کند و از ایجاد چین و چروک جلوگیری می‌کند.

روغن آرگان: روغن بی اویل اوردینری دارای ویتامین E و اسیدهای چرب است که به مرطوب‌کنندگی و نرمی پوست کمک می‌کند. خواص ضد التهابی دارد و بهبود جای جوش و آکنه را به دنبال دارد.

روغن تامانو: سرم اوردینری b oil دارای خواص ضد باکتری و ضد التهابی است که التهاب و قرمزی پوست را کاهش می دهد و بهبود زخم‌ها و جای جوش را به دنبال دارد.

 
روغن بی اویل اوردینری

روغن بی اویل اوردینری

روغن دانه‌ی چیا: این روغن دارای اسیدهای چرب امگا 3 و آنتی‌اکسیدان‌ها می باشد. روغن دانه‌ی چیا پوست را مرطوب و از خشکی آن جلوگیری می‌کند.

روغن جوجوبا: مشابه به چربی طبیعی پوست است و تولید چربی پوست را تنظیم می کند. این روغن دارای خواص مرطوب‌کننده و ضد التهابی است.

اسکوالان: یک مرطوب‌کننده طبیعی که پوست را نرم و لطیف می ‌کند.

این ترکیبات با هم سبب می شوند تا سرم اوردینری b oil به یک محصول چند کاره و موثر برای بهبود و حفظ سلامت پوست و مو تبدیل شود. فروشگاه خانوم جون به شما کمک می کند تا با مناسب ترین قیمت، انواع محصولات برند اوردینری را تهیه کنید و از مزایای این محصولات بهره مند شوید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سرم اوردینری b oil (روغن بی اویل اوردینری) قیمت و خرید" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سرم اوردینری b oil (روغن بی اویل اوردینری) قیمت و خرید"، کلیک کنید.