سرپرست شمس آذر: در مورد انتقال گودرزی به سپاهان و جذب قرضی گلز بوسنیایی استقلال امشب تصمیم گیری می شود

سرپرست شمس آذر: در مورد انتقال گودرزی به سپاهان و جذب قرضی گلز بوسنیایی استقلال امشب تصمیم گیری می شود

سرپرست تیم فوتبال شمس آذر تصمیم گیری در مورد دو مورد نقل و انقالاتی را منوط به تصمیم امشب هیئت مدیره این باشگاه اعلام کرد.

مصیب چگینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایده رسانه، در مورد اینکه بحث انتقال حسین گودرزی به سپاهان نهایی شده یا خیر، اظهار کرد: نه، هنوز چنین اتفاقی نیفتاده است. امشب در مورد گودرزی تصمیم‌گیری نهایی انجام می‌شود، چون مواضع تیم در اولویت قرار دارد.

وی درباره جذب قرضی کیوسفسکی دروازه‌بان بوسنیایی استقلال عنوان کرد: درباره این موضوع و چند موضوع دیگر نقل و انتقالاتی دیگر نیز امشب تصمیم‌گیری خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سرپرست شمس آذر: در مورد انتقال گودرزی به سپاهان و جذب قرضی گلز بوسنیایی استقلال امشب تصمیم گیری می شود" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سرپرست شمس آذر: در مورد انتقال گودرزی به سپاهان و جذب قرضی گلز بوسنیایی استقلال امشب تصمیم گیری می شود"، کلیک کنید.