سفیر ایران در برزیل: این انتخابات، صحنه دیگری از کارآمدی جمهوری اسلامی ایران است

سفیر ایران در برزیل: این انتخابات، صحنه دیگری از کارآمدی جمهوری اسلامی ایران است

سفیر ایران در برزیل با بیان این که حدود یک ساعت پیش انتخابات ریاست جمهوری در این کشور آغاز شده است، گفت: در این جا لازم است که یاد شهیدان خدمت دکتر سید ابراهیم رئیسی و حسین امیرعبداللهیان گرامی داشته شود.

به گزارش ایده رسانه، عبدالله نکونام با اشاره به برگزاری انتخابات زود هنگام در ایران بعد از سانحه سقوط بالگرد رییس جمهور و همراهانش گفت: این انتخابات ، صحنه دیگر از  کارآمدی جمهوری اسلامی ایران است که در کمتر از ۵۰ روز کشور آماده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری شده است و انتخابات در داخل و خارج از کشور در حال برگزاری است.

نکونام همچنین گفت: در برزیل ۲ شعبه اخذ رای داریم.
پایان خبر ایده رسانه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سفیر ایران در برزیل: این انتخابات، صحنه دیگری از کارآمدی جمهوری اسلامی ایران است" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سفیر ایران در برزیل: این انتخابات، صحنه دیگری از کارآمدی جمهوری اسلامی ایران است"، کلیک کنید.