سند جامع طلاق همدان در دست تدوین است

سند جامع طلاق همدان در دست تدوین است

ایده رسانه/همدان رییس جهاددانشگاهی واحد همدان با بیان اینکه جهاددانشگاهی کمک کننده استان در رفع مشکلات، خدمت به مردم و پیشرفت استان به اندازه توان خود است، گفت: سند جامع طلاق در دست تدوین است. 

مهدی میرزاپور چهارشنبه، 25 بهمن در آیین تکریم و معارفه رییس جهاددانشگاهی واحد همدان، اظهار کرد: حوزه فعالیت های جهاددانشگاهی گسترده است، این نهاد می تواند کمک حال دستگاه های استان باشد، ایده رسانه با رویکرد موج آفرینی امید و مرکز نظرسنجی ایسپا با انجام چند موج نظرسنجی در ایام انتخابات نتایج قابل رصدی را در اختیار مدیران تصمیم گیر استان ارایه می دهد.

وی با اشاره به پروژه مرکز درمان ناباوری این نهاد، گفت: یک یا دو قدم مانده تا این مجموعه به سرانجام برسد و این مهم نیازمند حمایت های مدیران ارشد استان است، پروژه ای که مدت طولانی افزون بر 10 سال ساخت و آماده سازی آن به طول انجامید که از منابع داخلی خود جهاد دانشگاهی تامین شده است.

میرزاپور گفت: در حال حاضر نیز برنامه های مختلفی در حال اجراست به طوریکه سند توسعه روستایی در 327 روستا در دست انجام است، سند جامع طلاق در دست تدوین بوده و در حوزه انتخابات کارهای سیاسی، اجتماعی نیز در دست اقدام است، از این رو جهاد دانشگاهی کمک کننده استان در رفع مشکلات، خدمت به مردم و پیشرفت استان به اندازه توان خود است.

به گزارش ایده رسانه، در پایان این مراسم از زحمات علی کلانترنیا رییس سابق جهاددانشگاهی واحد همدان تقدیر به عمل آمد و مهدی میرزاپور به عنوان رییس جدید معرفی شد.

پایان خبر ایده رسانه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سند جامع طلاق همدان در دست تدوین است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سند جامع طلاق همدان در دست تدوین است"، کلیک کنید.