شهید رییسی با شهادت اجر زحمات خالصانه خود را دریافت کرد – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان

شهید رییسی با شهادت اجر زحمات خالصانه خود را دریافت کرد - خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه، ظهر دوشنبه در جمع مردم عزادار کرمانشاه که مقابل مسجد جامع تجمع کرده بودند، اظهار کرد: پیشوند زیبای شهید به راحتی و یک شبه در ابتدای نام آیت الله رییسی قرار نگرفته بلکه ثمره سال ها تلاش خالصانه در راه خدمت به مردم است و بنا به گفته شهید قاسم سلیمانی تا زمانی که شهیدانه زندگی نکنیم شهید نخواهیم شد.

وی با بیان اینکه شهید رییسی به مکتبی برای خدمت صادقانه و خالصانه تبدیل شده، افزود: شخصیت مردمی، خدمت گذار، خالص و پ ر تلاش آیت الله رییسی همواره مورد توجه بود و به گفته مقام معظم رهبری اینها نشانگر یک مسلک و مکتبی است که شهادت می طلبد و این شهادت ثمره یک عمر مجاهدت است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه خدمت و عبادت شهید آیت الله رییسی همیشه به طور ویژه و خاص انجام می گرفته، تصریح کرد: به وقت عبادت تنها عبادت و به وقت خدمت تمام تمرکز خود را بر خدمت صرف می کرد و اکنون به پاس تلاش و مجاهدت های بی وقفه آیت الله رییسی شهادت را به عنوان اجر زحماتش شهادت زحماتش دریافت کرده است.

صحرایی با تاکید بر اینکه نباید راه شهید رییسی را فراموش کنیم، خاطر نشان کرد: عاملی که تداوم راه شهید را به همراه خواهد داشت درک و و فهمیدنی است که ثمره و برکات آن را برای سعادت و عزتمندی بیشتر با پیروی از راه شهدا باید به دست آورد و در مسیری که شهدا حرکت کردند گام برداریم.

وی ادامه داد: باید بدانیم که راه سعادت بخش شهدا عزت جامعه را به دنبال داشته و اکنون باید امیدوارتر از گذشته در این مسیر سعادت بخش حرکت کرده و توجه داشته باشیم که در این مسیر امتحانات الهی متناسب با سختی های مسیر پیش روی ما خواهد بود که البته بدون این سختی ها تعالی به دست نخواهد آمد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه سختی ها مانعی در مسیر حرکت به سوی تعالی ها نیست، عنوان کرد: ایران ما با وجود فرزندان رشیدی همچون شهید رییسی بدون هیچ خللی راه عزتمندی و اقتدار خود را رو به جلو پیش خواهیم برد و باید توجه داشت که در این مسیر هرچه بیشتر ویژگی های شهدا به ویژه آیت الله رییسی را بشناسیم بهتر و مقتدرانه تر می توانیم در این مسیر حرکت کنیم.

صحرایی در پایان با بیان اینکه شهید رییسی بر خدمت به مردم تاکید و توصیه بیسیاری داشتند، گفت: با توجه به معنویت و تقوای شهید آیت الله رییسی در دیداری که با ایشان داشتیم توصیه کردند که به هیچ مسیله ای جز به خدمت مردم فکر نکنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شهید رییسی با شهادت اجر زحمات خالصانه خود را دریافت کرد – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شهید رییسی با شهادت اجر زحمات خالصانه خود را دریافت کرد – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.